♥Jente 2008 + gutt 2011♥ Skrevet 10. mars 2011 #1 Skrevet 10. mars 2011 Synes h*n er aktiv når som helst på døgnet. Som oftest bare små-bevegelser, men aktivitet ja! Stort sett kun korte perioder i løpet av dagen at h*n er i ro. Begynner å bli litt bekymret for om h*n har tenkt til å fortsette med dette tempoet også når h*n kommer ut...! Vi har jo ei som blir tre i mai som trenger litt oppmerksomhet også :-O Er 28+4 i dag.
sollien Skrevet 10. mars 2011 #2 Skrevet 10. mars 2011 hei! eg og har ein i magen så e så aktive at eg har nesten begynt å lura på om han har da bra har og ein så blir tre i juni, å håpa på at detta ikkje e personligheten te han i magen så vise seg for då blir da travelt E 36+1 i dag, å han har vert så aktiv sio eg begynte å kjenna bevegelse egentli
Mamman til Stella og Håkon Skrevet 10. mars 2011 #3 Skrevet 10. mars 2011 Jeg har!! jenta i magen min er kjempeaktiv, både nattog dag, og det har hun vært fra uke 17 eller noe sånt, er 37 uker på lørdagen
Freba - jente08+termin 04/11 Skrevet 10. mars 2011 #4 Skrevet 10. mars 2011 Ja jeg har en veldig aktiv jente utenfor magen og ei som er like aktiv (føles det som) inni. Så da må bare mor forberede seg på å henge etter de to tøttene som et slips i årene framover.......... Og håpe at de løper samme vei stort set.....
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 10. mars 2011 #5 Skrevet 10. mars 2011 Har en veldig aktiv gutt i magen.. Lurer nesten på om han er over normalt aktiv. Har en jente på snart 4 som krever mye oppmerksomhet. Så dette kan jo bli spennende:)
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 10. mars 2011 #6 Skrevet 10. mars 2011 Jeg har også en veldig aktiv jente i magen, er 33 uker idag og har kjent regelmessige bevegelser siden uke 15. Samboer hadde klippekort på både legevakt og sykehus fra han kunne gå, sååå dette lover ikke bra:p
♥Jente 2008 + gutt 2011♥ Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #7 Skrevet 10. mars 2011 He he he - høres kjent ut. Mannen min også har lang journal på legevakten (men aldri trengt å legges inn på sykehus i alle fall da). Huff - bare redd vi får en til som ikke vil sove. Da blir det sliiiiiiiiiitsomt de neste to årene...
orkidee* Skrevet 10. mars 2011 #8 Skrevet 10. mars 2011 Hei jeg hadde en hyper unge i magen. Dette er mitt tredje barn og han her er den som garantert har vært mest aktiv i magen! 1/3 kom han til verden, og han er den roligste og snilleste ungen av alle!! Gråter jo når han er sulten men utover det så sover han og spiser eller ligger våken og bare kikker seg rundt.. Så det er ikke sikkert at babyen blir hyper når h*n kommer!! Lykke til!!
theres 1986 ♂ ♀ ♂ + ♀ Skrevet 10. mars 2011 #9 Skrevet 10. mars 2011 ja har ei meget aktiv ei jeg å, å er bare 24 uker enda..har holdt på sånn noen uker nå. men ingen fare, de andre tre var like hyper , men etter fødselen var de kjempesnill og sov hele natta..=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå