Gå til innhold

Ja da melder jeg meg forfjamset inn her da :)

Klar Som Et Egg

Anbefalte innlegg

Var på privat ul igår og fikk et ganske stort sjokk når det viste seg å være to stk der inn! Hjelpes meg, er 12 +2 og har ei jente på to år fra før.

Det er jo veldig bra med to barn på en gang (jeg har alltid villet ha tre), vi er jo veldig heldige da de så friske og raske ut på ul.. Men sjokket har ikke lagt seg ennå.. Skal på kveldsvakt nå om noen timer, og gleder meg til å fortelle det til mine kollegaer.. Herreminhatt!

Vi bor i Stavanger, men er fra Larvik. All familie er i Larvik så dette kan nok bli litt utfordrende.. Må vel bare legge vårt sosiale liv på hylla en god del år fremover. (Og flytte hjem før jeg skal begynne i jobb igjen etter permisjon)..

Andre fra Stavanger her?

Fortsetter under...

Gratulerer og velkommen hit:) Meld deg inn på tvillingforum.com, der vil du treffe mange i samme situasjon.

Du har noen spennende uker foran deg:) Vet du om de er en- eller toegga?

Selv venter jeg en gutt og ei jente i løpet av mai (termin 1. juni). Jeg er fra og bor i Larvik:) Har truffet ei annen her inne som er fra Stavanger, men som har flyttet til Larvik.

Bare send en pm hvis du lurer på noe. Anbefaler virkelig tvillingforumet altså. Der vil du få svar på det meste du lurer på av andre tvillingmødre og tvillinggravide.

anni86:

Nei. Håper de kommer av seg selv. Regner med at de kommer i mai, da det er usannsynlig at jeg går til termin. Så heldig du er som har en dato da:) Mine er toegga, så da får jeg vel i utgangspunktet gå litt lenger enn de med enegga, slik jeg har forstått.

Håper de kommer en-to uker før terminen, hvis kroppen orker da:) Rimelig sliten alt...:(

hei vennen :) og gratulerer igjen med to gull i magen!!! det blir sååå gøy :) :) ses når du er hjemme igjen :)

blir gøy med tvillingmagene våre fremover!

(regner med at du vet hvem jeg er...he,he...selv om jeg aldri har fortalt deg nicket mitt ;) )

Annonse

Gratulerer, og dobbelt gratulerer! Jeg tror det må "være" noe med Larvik... Mange tvillinggravide som har tilknytning her. Jeg har flyttet "motsatt" vei av deg, fra Stavanger til Larvik, og vi venter to jenter i juli. Håper du får et fint svangerskap, og lykke til i oljebyen! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...