Gå til innhold

Trener dere? Hva og hvor mye? 35 uker +++

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 37 fulgåtte på vei nå og motivasjonen for trening forsvant plutselig... Trenger enten en god unnskyldning for å legge bort treningen nå eller en god motivator for å opprettholde den!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har blitt mest kondis-trening på meg i det siste. Har trent mye styrke og da, opp til for noen uker siden. Så fikk jeg dilla på spinning, det fungerte veldig bra med stor mage, bare satte styret høyt;) Men dumme meg ba om permisjon fra treningsstudioabonementet mitt fra termindato, så nå blir det bare intervall-trening på mølle (har tredemølle hjemme). Løper annenhver dag, 40-45 min. Og ja, er 41+3 i dag..

Skrevet

hei!

jeg er i uke 36 nå og trener. går i spinning, elipsemaskin og styrke.

trener en del armer, rygg, og knebøy.

er så glad for at formen er så bra at jeg får trent. vet ikke helt hvordan det har gått uten trening, har alltid trent, så glad jeg har kunnet fortsatt med det. hjelper mye at jeg ble aktivt sykemeldt i forige uke, da får jeg trent og samtidig ha energi til overs.

i mitt forige svangerskap trente jeg til dagen jeg hadde termin, en dag etter kom goguttn :)

Skrevet

Jeg trener også!:) Er 32 uker, og trener 3 ganger i uken i allefall. Spesielt på formiddagene, da jeg er minst sliten. Får mer overskudd ut over dagen når jeg har vært å trent. Jeg har leddproblemer og blir fort stiv i leddene om jeg blir for lenge i ro, og det er kun trening som holder kroppen min frisk!:) Vil også velge og tru at man takler en fødsel bedre og kommer seg mye raskere om man har trent endel i svangerskapet ;-)

Skrevet

Så utrolig flinke dere er:)) har nok med å få hverdagen til å gå rundt jeg!

U go girls!!

Skrevet

svømmer to ganger i uken, noe som samtidig motiverer meg til spise ordentlig. bare for å skyte inn at man ikke trenger være så flinke som de over for å føle seg litt bedre.

Skrevet

Det er jo strålende det! Jeg tenker vel at de fleste sikkert gjerne kunne trent mer, men mye mer nyttig å være fornøyd med det man faktisk får trent enn å fokusere på at man kunne vært bedre synes nå jeg.

Jeg tenker det samme med mat og, er latterlig glad i sjokolade og spiser for mye av det hver dag. Men i steden for å fokusere på at jeg ikke skal spise det (noe som ikke funker uansett), så fokuserer jeg på å få i meg mye frukt og grønnsaker, fiber, fisk, proteiner osv, og da håper jeg det ikke blir så ille til slutt like vel.

Skrevet

Jeg er relativt flink med kostholdet da:) og trener mye...i hode:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...