Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På to dager har gutten min lært å åle seg frem i reserfart og stå i krabbestilling. Krabbestillingen begynte han ikke med før i dag. Tenk, for to dager siden bare lå han der, og nå spinner han rundt over alt :P Jeg hadde ingen anelse om at dette kom til å komme nå, så ingen tegn til det i forkant. Kjempe stolt over klompen min som plutselig ville overraske mammen sin :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhh, så gøy :)) Er han gammel?? Mi lille jente er begynt å streve nå voldsomt når hun ligger på mage, man ser at hun viiiiill så gjerne fram, men får d ikke til... Hun er da 4 mnd, så gjør meg ingenting at hun ligger i ro litt mer :P hehe...!

Skrevet

oi, så kult=) Hvor gammel er han?

Min lille jente på 5,5 mnd har fortsatt ikke begynt med sånt no enda, men hun øver seg på strake armer og snur seg rundt i ring når hun ligger på magen- og det er da en start om ikke annet;)

Skrevet

Han er 6,5 mnd. Ja vet du, det gjorde gutten min også for bare 2-3 uker siden, så det kan komme når som helst. Det som er så spennende :D

Skrevet

Mente selvsagt 2-3 DAGER siden :) Før det kom han seg mest bare rundt i ring, og kanskje to drag fremover. Var mye frustrasjon og tårer før han mestret det :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...