Gå til innhold

IKM uke10. hvordan går det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvrdan det går med de andre som har ikm denne uken.

Jeg hadde nesten to uker før ikm masse symptomer.

Ikm var på mandag, men har enda ikke kommet.

Symptomene mine har avtatt siste uka,

Når jeg har pms pleier jeg å få luft i magen og masse kviser og bli kjempe sinna. Det har uteblitt denne gangen. Kan det være at pms kan forandre seg?

Denne gangen har jeg halsbrann og kvalme når jeg spiser, verker i ryggen, har stikkninger i livmora og så inni kjeden og brystene mine er ømme. er det håp kanskje?? :)

Jeg har ikke testet enda for venter på testene fra ebay, sto at de skulle komme 3-5 dager etter sending, men i dag er det sju dager siden de ble sendt så håper de kommer i dag :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper du tester positivt når du skal teste da :)

Hadde masse symptomer 2 uker før mensen jeg og,men ingenting nå :s bare litt verking i korsrygg..

Jeg føler at min pms har forandra seg, er ikke så "sinna" etc... Hadde/har ikm igår eller idag....tror jeg....pleid å hatt det ihvertfall....

Testa til morran i dag med a1,og den var negativ... Håper at jeg produserer hcg seint :)

Skrevet

ja samme som med meg. enten har pms forandra seg eller så er jeg gravid tenker jeg. har pms forandra seg er det dårlig gjort i så fall :P men kan jo være at jeg så gjerne vil være gravid at kroppen inbiller seg det litt? at det er derfor tr er tre dager sein og pms er annerledes?

Jeg venter på tester fra ebay,50el tester og 50g tester for 158 ink frakt!! :D ble sendt for en uke siden så håper de kommer i dag! for nå orker jeg snart ikke vente. vil vite det NÅ så jeg enten kal glede meg over det, eller sette i gang med pp nr 2! ;)

Håper du produserer seint og at den viser positiv i morgen :)

Skrevet

Vi får satse på at kroppen ikke innbiller seg,men at det virkelig er en liten spire der :D

Det var jo billig g og el tester :-o Skjønner godt at du venter på testene, er spennende og litt frustrerende når ikke tr har kommet og du er over tida :) Kanskje jeg burde bestille der og slutte å kjøpe på apoteket, blir dyrt i lengden når man tester veeeeldig ofte og tidlig...hehe

Har kjøpt cb idag og prøver den imorgen hvis ikke mensen er kommet....murrer bittelitt der nede..

Skrevet

ja de er billige :) og så kan man velge selv hvor mange av hver man vil ha så lenge det ikke blir over 100tester. du kan velge 70-30 1-99 osv :P jeg valgte 50-50. står at leverings tiden er 2-4 dager fra de har sendt varen, men her har det nå gått sju dager. er uansett ikke lenge, men vil teste teste og teste! :P

Skrevet

He he :) Men på en måte er det greit å vente litt på de da.....for da er du sikker på hva resultatet er når du først tester ;) at det ikke er for tidlig etc..

Skrevet

Jeg hadde også MANGE symptomer 2 uker før ikm, men nå har de avtatt litt. 1 uke før ikm begynte jeg å spotte rødt, og har spottet i 4 dager, ser ut som det er over nå. er litt små kvalm og føler meg trøtt og sliten hele tiden. Håper spira har klort seg fast denne gangen. men mulig alt håp er ute denne gangen siden jeg har blødd litt.. IKM er 13 mars. har ikke testet noe som helst.

Skrevet

Jeg var sikker på at tr kom i dag, i og med at ikm er i dag, og jeg har hatt menssmerter/murringer i gårkveld/dag. Har også sting-lignende smerter i eggstokkene (tror jeg), det er iallefall på hver sin side av magen under navlen. Får også vondt der når jeg strekker meg osv.. Noen som vet hva det kan være?

Skal teste i morgen, om ikke tr kommer i løpet av kvelden da :P

Skrevet

Her går det dårlig! Men satser på ingen av dere er å finne på IKM uke 14 :P

Lykketil alle!!

Skrevet

håper det er slik for oss at det er mange symptomer som forsvinner er et godt tegn ;)

synd det ikke ble noe denne mnd seos.

Håper så mange som mulig slipper en pp til. jeg er i min første (enn så lenge) så for meg er det egentlig greit om tr kommer. har ikke hastverk heeelt enda. men etter 3.pp vil nok presset merkes tror jeg.

Ønsker alle lykke til!! uansett utfall :)

Skrevet

Her har det ikke kommet noe tantebesøk enda, så da går turen til apoteket for å kjøpe tester! Er veldig spent! Håper det ikke er for tidlig å teste på ettermiddagsurinen. Hadde jo ikm i går/dag.

Skrevet

Har kjent meg oppblåst og rar i en uke , men ikke turt å tro noe, skulle hatt mens i dag, så tok en a1 test når jeg kom fra jobb, da jeg var invitert med på lønningspils, og ville være sikker på at jeg ikke sa ja til noe dumt... Så viser den piskadø positiv!?! Svak, men fortsatt positiv. Tør ikke være helt sikker før jeg ha vert hos legen på mandag, da.

Ble skikkelig tatt på senga! Vi har bare prøvd i 4 mnd, og var forberedt på at det skulle ta mye lenger tid. Får håpe dt stemmer, da, og at alt går bra. Ønsk meg lykke?

Skrevet

Har kjent meg oppblåst og rar i en uke , men ikke turt å tro noe, skulle hatt mens i dag, så tok en a1 test når jeg kom fra jobb, da jeg var invitert med på lønningspils, og ville være sikker på at jeg ikke sa ja til noe dumt... Så viser den piskadø positiv!?! Svak, men fortsatt positiv. Tør ikke være helt sikker før jeg ha vert hos legen på mandag, da.

Ble skikkelig tatt på senga! Vi har bare prøvd i 4 mnd, og var forberedt på at det skulle ta mye lenger tid. Får håpe dt stemmer, da, og at alt går bra. Ønsk meg lykke?

Skrevet

Gratulerer Romantic! En positiv test er en positiv test =)

For min egen del ble det negativ test :/ blæh!

Skrevet

gratulerer så masse :)

jeg fikk billigtestene mine i dag og testet så klart med en gang!

måtte fire positive tester til før jeg turte å tro at jeg fatisk er gravid :P

men jeg ER gravid!!!! :)

Fikk til og med mann min til å tisse på en for å være sikker på at de ikke lurte meg hehehe, hans ble negativ da :P

Lykke til med dere som ikke har testet og som ikke har fått tanta, og lykke til dere som er gått over i ny pp, og til lykke til dere som har en spire i magen ;)

Skrevet

Jeg hører vel til her... hadde IKM på fredagen og den er så klart enda ikke kommet..

Tok en A1 test i morrest og den var så klart negativ :(

Så er nesten så jeg begynner å lure på om jeg innbiller meg ting... var på show i går å holde på å gjespe med igjennom hele greia, var så innmari trøtt kl 19 tia på kvelden :/ kl 22 lå jeg strakt ut å sov på sofaen...

Hadde stikkinger i kjeden og merkelige trykk smerter i livmortappen i hele går.. sa til mannen at jeg er sikkert på at det er noe for slike smerter har jeg aldri kjent før... må innrømme at jeg er litt lei meg nå at den ble negativ.. men får bare vente på om den kommer eller ikke.

Det aller merkeligste er at jeg har lagt på meg ca 1,3kg og dette vet jeg siden jeg har slanket meg i snart 2 år der jeg har bestandig gått jevnt ned i vekt, har til og med aldri stått helt stilt :) Ser at det har lagt seg på håndtakene, de er litt breiere og har fått farge i strekkmerkene :(

Gruer meg til neste veing om jeg har lagt på meg mer å enda ikke testa positivt eller faktisk får mensen.. da må jeg virkelig sette meg i hardkjør for at jeg har lagt på meg :S

Skrevet

Har ikm i dag, testa i går, ingen mens i dag, testen var negativ, så da er det bare å vente på om tanta dukker opp eller ikke, har en test til liggende, tar den til neste helg om TR ikke dukker opp.

Lykke til til dere alle :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...