Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #2 Skrevet 10. mars 2011 Njaaa var vel kanskje jeg som var mest frekk tilslutt! Men det var en som solgte støvsugere. Kostet vel rundt 15 000 for en støvsuger så jeg sa pent NEI. Han ville ikke gi seg, og til slutt ville han støvsuge leiligheten min bare for å vise at denne støvsugeren var bare super! Så jeg slapp han inn, lot han støvsuge hele leiligheten min (mye støv og hundehår!!!) og sa jeg synst dette var en super støvsuger, men jeg kjøper IKKE en støvsuger til 15 000!!!! Så han ble litt snurt og pakket sammen støvsugeren sin og gikk. Jeg hadde jo sagt at jeg ikke kjøper en støvsuger til 15000!!!
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #3 Skrevet 10. mars 2011 jeg ble voldtatt av en dørselger en gang.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #4 Skrevet 10. mars 2011 Var ei fra cappelen/damm som bare kjørte inn i oppkjørselen, parkerte og kom ut av bilen mens jeg og jenta mi lå på plenen og slappa av. Hun presenterte seg ikke men etterhvert skjønte jeg at hun var en selger. Hun skulle da prøve å selge meg bøker for mange hundre kr. Jeg sa at vi har ikke råd til å bli med i denne klubben nå men hvis de har noe mail eller noe sånt så kunne vi se etterhvert. Men det hadde de da ikke. Og presset mer og mer på meg dette. Jeg sa at vi må faktisk prioritere bilen og husleie fremfor bøker. Da angrep hun meg med at mannen ikke bryr seg om barnet vårt men bare tenker på bilen. Og vi ville ikke det beste for henne. Hun var da to måneder gammel. Ble helt sjokka jeg. Jævlig frekk dame!
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #5 Skrevet 10. mars 2011 Svigerfar gjorde sånn som første anonym her. Var en som skulle selge noen fancy kasseroller. Han sa nei flere ganger men selgeren ville ikke ta nei for et nei og tilbydde seg å lage et måltid med disse kasserollene så han kunne se hvor bra de var. Så svigerfar avtalte tidspunkt og ba over naboen så de ble 4 stk til slutt. Han mannen stod og sleit på kjøkkenet hele kvelden. Og når han var ferdig så sa han "ja da kjøper du kasserollene da?" Neeeeei, svigerfar skulle ikke ha noen kasseroller han. Tror han selgeren lærte litt av den hendelsen.
1+1=3<3 Skrevet 10. mars 2011 #6 Skrevet 10. mars 2011 Min mor hadde bakt boller, og de stod g kjølte seg ned i stua. Ved utgangsdøra er det et vindu så man ser inn i stua. Og dørselgeren så bollene, og spurte mamma om hadde kunne få en. Hun sa at da måtte han vente til litt seinere forde var akkurat tatt ut av ovnen. Jammen kom han tilbake. Hehe.. Jeg syns det var litt frekt.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #7 Skrevet 10. mars 2011 Jeg var i slutten av 20-åra, gift og med enebolig. Den frekke teppeselgeren stod der og spurte om han kunne få snakke med mora eller faren min...... jeg svarte at det kunne han sikkert hvis han oppsøkte dem, og så smelte jeg døra.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #8 Skrevet 10. mars 2011 en selger fra NTE forklarte meg i klartekst at jeg hadde ødelagt framtiden til ungene mine, og hindret alle andre i nabolaget i å være med på utbygginga av fiberopptikk, siden jeg sa nei til tilbudet hans. (han ringte på, og sa: E du interresert i å få fiberoptikk i huset? ... noe som ikke sa meg noen ting...) Han kom tilbake senere på kvelden og gjenntok det samme, da jeg fremdeles ikke var interresert. 4 dager etterpå fikk alle i gata et brev i posten fra NTE hvor de gratulerert alle med at siden så mange i området hadde tegnet seg på, ble det utbygging.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå