Amarylis81 Skrevet 10. mars 2011 #1 Del Skrevet 10. mars 2011 Hei, da var jeg også ny her. Var på første "tidlig" ultralyd igår, det var stort! 8+5 helt preciss den tiden jeg hadde regnet, så hjerteblink og alt. Viste jeg var gravid fra uke 4, men skal fortelle familien det imorn, jeg gleder meg noe så sykt - det er like før det gir mer stress enn jobben hehe. Holder på å drive samboeren til vanvid snart... Er dansk, men bor i Norge på 4. år og derfor er det selvfølgelig en del ting jeg lurer på, som ikke er helt likt her som i DK. Eks. oppfølgning, nakkefold ect.... får se om det blir bra allikevel, nu som jeg skal føde her. Hadde vært kjekt om det var andre fra Ullensaker området her også Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143003164-ullensaker-omr%C3%A5det/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
*venter på tredje* Skrevet 10. mars 2011 #2 Del Skrevet 10. mars 2011 Heisann Amarylis81, og velkommen inn hit! ) Skjønner jo at du syns det kan være litt skummelt å føde i Norge; men jeg er sikker på at det skal gå bra. Selv har jeg termin rundt 22 oktober. Er ikke helt sikker enda, og jeg kommer ikke til å ta noen tidlig UL. Det kommer når det kommer, har jeg erfart! ) Med andremann hadde jeg termin 6 sept; og han lot vente på seg helt til 18 sept - så jeg stresser ikke stort lengre med terminer. Men for deg som er førstegangs er jo dette kjempespennende! )) Masse lykke til med å fortelle det til familien. Vi har allerede fortalt det til våre nærmeste, og det gikk veldig bra. Og vi omgås familie såpass mye også, at vi ville dele dette sånn at de vet hvorfor jeg er trøtt, sulten og litt grinete hele tiden (har sluttet å røyke også; det hjelper ikke på humøret.. hehe) Forøvrig bor jeg også i Ullensaker; kjempekos å kunne ha kontakt med andre herfra! ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143003164-ullensaker-omr%C3%A5det/#findComment-143003454 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå