Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kveld når jeg la meg, ble jeg liggende uten å få sove. Mannen sovnet selvsagt med en gang, og jeg ble liggende å, ja - kjede meg igrunn. Så dyttet jeg litt på magen, har jo kjent den lille noen ganger nå, så tenkte kanskje at h*n var våken og klar for selskap.

Og det skal jeg si! Der ble balluba rett og slett! Sikker på at baby både tok saltomortale og gikk i spagaten på en gang, for h*n bevegde seg så mye at det kjentes på utsiden! :D :D Dermed vekte jeg den kommende pappa, så han også fikk kjenne :) Litt usikker på hvor mye han kjente, men han sa han kjente litt bevegelse ihvertfall. Morro!!! Nå får hele graviditeten en helt ny dimensjon! Og jeg er så lykkelig så lykkelig :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åå, så moro da :-) Hvor langt er du på vei? Er 17+1 jeg og kjenner foreløbig noen svake dult innimellom på kveldene. Gleder meg til jeg kjenner mer og kraftigere spark :-)

Skrevet

Utvendig sirkus startet den dagen vi var 17 uker! Jeg syns det var ganske tidlig, kan ikke huske at de andre to var SÅ aktive ;) Men gled deg - det er bare supergøy! Han kjente igjen igår også :D

Skrevet

Vi fikk også underholdning i går kveld. Lå å klemte på pappa når vi hadde lagt oss, og det ville lillle jenten vår også være med på :) Hun sparket og sprellte på og vi lo oss ihjel. Er så gøy når pappa også kan kjenne sparkene gjennom til sin mage :) Jeg gleeeeeder meg sånn til hun kommer ut! er 25 + 3 idag..måtte tiden fortsette å gå like fort som den har gjort hittil :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...