Gå til innhold

Får man ta med nan på flyet?? Hvordan gjør dere det?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei:)

Vi var i spania i desember og på vei til hadde jeg med med tre små ferdigblandet nan gjennom kontrollen. det gikk helt fint det. Men en uåpnet juiceboks fikk jeg kke ha med inn. Så jeg tror de lar deg ta med så mye nan du mener barnet ditt trenger på reisen.

På vei hjem hadde vi med oss en stor ferdigblandet nan(er det 500 ml tro?) og det gikk også helt greit.

Har du med deg åpnet drikke,feks allerede fyllt opp i tåteflasken så ber de deg kanskje smake på det for å forsikre seg om at det ikke er noe ulovlig der....

God tur:)

Høres bra ut, tror jeg prøver meg med termos med kokt vann og en boks i tillegg.. Det er jo greit om tempen er passe, han liker best lunkis :)

Takk for svar, nå gleder vi oss til Sydentur i morgen :))

Jeg mener det er lov å ha med så mye som babyen trenger på flyet. Babyene må jo få mat:) Jeg hadde med en babyflaske med juice/vann til babyen. Eneste de sa på det var at neste gang jeg skulle gjennom sikkerhetskontrollen måtte jeg legge flaska ut så de såg den.

God tur til syden! Var der for 1 mnd siden, og vil ned igjen NÅ! ;)

Annonse

Du får med deg så mye babymat du trenger til reisen.

Kun det som er nødvendig. Juice må du ikke regne med og få

med deg, siden det ikke er nødvendig mat for babyen din.

Det er ikke sikkert du får med deg kokt vann hvis de har kokt vann på innsiden av sikkerhetskontrollen. Men da er det jo ikke værre enn og helle ut og fylle på igjen:)

Bare sier det så du er klar over det. De forskjellige flyplassene praktiserer noe ulikt, men med samme regler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...