MissVaiper Skrevet 10. mars 2011 #1 Skrevet 10. mars 2011 Lille jenta mi har fått Sinlac grøt fra hun var ca 4 mnd. Hun er nå over 6 mnd og jeg tenker hun snart bør få litt mer energi i grøten. Hva gir man da? Kan man blande Sinlac med noe annet, eller er det en annen grøt som er fullverdig og melkefri for større babyer? Jeg har sett litt på Holle grøtene, men er de fullverdige?
Helann og lillebror Skrevet 10. mars 2011 #2 Skrevet 10. mars 2011 Eldstejenta vår fikk bare Holle-grøtene da hun var baby, helt til vi gikk over til vanlig havregrøt da hun var rundt 9 mndr. Går jo an å lage grøt selv fra mel. Eller sjekk ut denne nettsida, som visstnok selger melkefrie alternativer (har ikke prøvd den): http://www.butik-hemlangtan.se/ Vi blandet inn Nutramigen, er en del næring der. Det har jo vært veldig mye oppe i media dette med jerninnhold, men barnelegen vi hadde mente at dette ikke var noe problem så lenge hun spiste variert ellers. Hun har alltid vært matglad og var glad i både frukt og middag. Er i dag en frisk og rask 3-åring, så tror ikke hun har lidd noen nød:-) En annen ting er om jenta di vil ha Holle-grøtene nå som hun har fått Sinlac. Holle-grøtene smaker "papp", og jeg tipper Sinlac er en god del søtere, i og med at den er tilsatt sukker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå