Bellamor79_høygravid Skrevet 10. mars 2011 #1 Del Skrevet 10. mars 2011 For en utrolig herlig opplevelse. Å se barnet i magen for første gang var en ubeskrivelig flott opplevelse. De trodde de ble jente, med forbehold. Ettersom hun nektet å vise seg frem fra begge sider Hun var kjempe aktiv, stupte kråke, klødde seg på hode, suttet på tommelen, løftet ene beine over hode, dekket ansiktet med begge hendene før hun snudde seg med ryggen til oss for en liten stund. Herlig å se henne. Jeg ble innkalt til en ekstra ultralyd igjen om en uke, for da skal de undesøke hjertet hennes nøye, for jeg gikk på Litium under første mnd da jeg var gravid, noe som kan forårsake hjertefeil til den lille. De sa at det så foreløpig greit ut, men de ville at en lege skulle sjekke kun hjertet hennes neste tirsdag (15.mars) for å være på den sikre siden. Fikk termindato 7.august 2011. Så i dag er jeg da 19 uker på vei. Ble vel satt 1,5 uker tilbake etter min utregning, men regnet med at den kunne være noe usikker. Lykke til til dere andre som går å venter på å få se den lille på ultralyd for første gang. Det er en ubeskrivelig herlig følelse. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143002751-var-p%C3%A5-ultralyd-8mars/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå