Kanskje snart <3 86 Skrevet 9. mars 2011 #1 Skrevet 9. mars 2011 Leste nylig ved en tilfeldighet at man må ha vært REGISTRERTE samboere i minst 2 år for å få prøverør? Jeg og sambo har bodd sammen i nesten to år men har ikke samme adresse. Vi har rett og slett ikke tenkt noe særlig igjennom det... Vi skal egentlig få henvisning til prøverør nærmere sommeren hvis det ikke klaffer med Pergo... Men vi får vel ikke hjelp vi nå da siden vi ikke er registrerte samboere? (
joly74 Skrevet 10. mars 2011 #2 Skrevet 10. mars 2011 hei hei. Det heter seg vel slik, men jeg og min kjæreste delte ikke adresse da vi begynte med ivf. Vi hører til på riksen. Vi oppga hvor lenge vi hadde vært sammen og det var ingen som stilte spm-tegn til det! Lykke til:)
shalin Skrevet 10. mars 2011 #3 Skrevet 10. mars 2011 Hei. Vi fikk beskjed om det,vi hadde ikke vært registrert samboere mer en kort tid,men har vært sammen lenge. Vi måtte gifte oss vi da for å få behandlingen,(tok det bare på et kontor,ikke akkurat romantisk,men det tar vi igjen;-)vet ikke hva andre klinikker praktiserer,privat klinikker har ikke den reglen iallefall:-)
Snupperella81 Skrevet 10. mars 2011 #4 Skrevet 10. mars 2011 Vi hadde ikke bodd sammen i 2 år dengang, de sjekket det ikke engang. Dette var privat.
Kanskje snart <3 86 Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 10. mars 2011 Tusen takk for svar:) Satser på vi får prøverør selv om, men nå skal vi ihvertfall få samme adresse så fort som mulig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå