Gå til innhold

Smerter i magen, 3 uker siden utskrapning...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Håper noen kan hjelpe meg litt her.. Hadde utskrapning for 3 uker siden, og hadde blødninger i ca 10 dager i etterkant. Etter det har jeg ikke kjent noe som helst. Fikk beskjed på sykehuset om å vente med sex til 2 uker etter utskrapning... og det holdt..såvidt:-)

Var så "ute" på sykehuset at jeg kom ikke på å spørre så mye, tok bare til meg den info jeg fikk. Er det mulig å bli gravid etter MA, FØR mensen har kommet tilbake igjen? Eller kanskje det er mensen som er på vei...

Er det noen med lignende erfaringer? Er redd magesmertene skal være noe galt etter MA.

Setter så utrolig stor pris på debattene her inne.. hjalp meg så utrolig mye å skrive og lese både før utskrapning, og ikke minst etterpå. Tusen takk alle sammen!:)

Fortsetter under...

Kjenner meg igjen. Med meg tok det lang tid å komme meg fysisk igjen. Jeg ble gradvis bedre iløpet av de første to ukene. Så hadde jeg en "frisk" drøy uke før det begynte å murre og herje igjen og jeg lurte rett og slett på om det var mulig at jeg var gravid igjen men hadde samtidig ikke den feelingen. Hadde moderate mage og ryggsmerter og to ettermiddager fikk jeg type stikk i siden så jeg bare måtte legge meg nedpå sofaen. Etter over 1 uke så kom mensen:) etter det var jeg super form igjen. Etter noen månder med kvalme, slapp, trøtt og deretter fysisk og psykisk styr rundt Ma så må jeg si jeg ble litt overrasket over hvor bra det gikk an å føle seg. Masse energi:) og nå har jeg styret 5 dager igjen fordi jeg har vært tilbake igjen med stikk og vondt og var da for tidlig med mensen nå igjen. Ei venninne som er jordmor ba meg ta en eggløsningstest for hun sa at første eggløsninger og mensner etter utskrapning kan kjennes voldsomme ut. Og den testen var positiv gitt. Da gjetter jeg at sist var også eggløsning:)

Aldri kunnet merke eggløsning før men når jeg lå på sofaen i går i fosterstilling med super "hold" på venstre side bare så skjønner jeg at det er nok det som skjer da den positive EL testen ligger på badet. Hehe.

Så det kan være enten at du har eggløsning rundt hjørnet eller mensen:)

Hei!

Å tusen takk for svaret, har vært litt bekymret ang smertene... men håper virkelig det er mensen eller eggløsning som du sier, da er det ikke lenge til vi kan prøve igjen:)

Så bra du fikk positiv EL test! Gratulerer! Da varer det nok ikke lenge før du er gravid igjen, krysser fingrene:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...