Gå til innhold

Angrer på hårklippen

Anbefalte innlegg

var hos frisøren og klipte meg i går. angrer meg sånn at tenker på d hele tiden. hadde langt hår til midt på ryggen. hadde sagt til meg selv at ikke skulle klippe meg,men så fikk jeg lyst her en dag for d var veldig slitt og dro til frisøren. nå er d til skuldrene og oppklipt.synes hun klipte opp alt for mye.. føler meg helt fæl og finner ingen måte jeg kan ha håret på som jeg liker :(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143002517-angrer-p%C3%A5-h%C3%A5rklippen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du kan gå tilbake eller eventuelt til en annen salong og få noen tips på hvordan du kan style håret ditt? Er jo dessverre ingen easy fix når du føler det er for kort...:/ Men tror nok alikevel du kommer til å bli mere fornøyd når du venner deg litt mere til det:)

Du kan trøste deg med at det er ekstremt sjelden at noen kler hår til midt på ryggen, og spesielt lite pent er det med veldig langt og slitt hår.

De fleste kler faktisk bedre en mer oppklippet frisyre.

Du venner deg kanskje til det? Du har sikkert hatt det lange håret ditt lenge, så det er kanskje en slags sorg å gi slipp på det hvis det var en stor del av din identitet. Jeg er sikker på de fleste synes du er finere nå.

Frisør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...