Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I dag merket jeg det var kommet brunutflod i trusa, men ikke noe spesielt på papiret. Dro til legevekta, og videre til gynekolog. Har også smerter i korsryggen. Gynekologen sa at det var lite han kunne se, han så bare en liiten prikk som han mente var embyroet. Målte også hcg, skal tilbake fredag den 18 for å skjekke mer. Men hvis jeg begynner å blø mer, antar jeg det er spontan abort. For siste jeg aborterte, skjedde det akkurat slik som det har skjedd nu. Sååå vi får se. Trist er det uansett.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143002418-brun-utflodbl%C3%B8dning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt brun utflod i minst 3 uker nå. I varierende grad, de siste dagene har den vært ordentlig mørk, men i dag er fargen omtrent normal. Legen min var positiv, så det trenger ikke bety noe om man har brun utflod.

Håper ikke du begynner å blø, og at det går over av seg selv! Lykke til!

Håper det går bra med meg også, slik som det har gjort med dere. I dag har jeg ikke hatt brun utflod, enda. Men jeg merket det var noe gult på trusa, men på neste dobesøk var det igjen ingenting. Men murringene i korsryggen har tatt seg opp, og det kan vel neppe være et positivt tegn? Ifh. til den brune utfloden i går/i natt.

I dag en uke etter forgie blødning, begynte jeg å blø igjen. Kjente i går kveld stikninger og nedpress smerter og tenkte med engang at jeg begynner å blø i løpet av natta. Og det gjorde jeg. Så den blødningen/utfloden forgie uke var sikkert tegn på en SA eller noe. Jeg hater å leve i uvissthet! Og nu har det gått en uke, og jeg hadde slått meg til tanken om at alt var bra. Men så begynner det igjen. Skal til gynekologen fredag. Skal jeg vente til da, eller ringe legevakta med engang?

Annonse

gjør det som føles best for deg :) hvis du har mest lyst å ringe idag så gjør du det. kan uansett være godt å få pratet med noen.

min erfaring er at det spørs veldig på hvor mye du blør. Jeg har hatt blod på papiret i over en uke, men hjertet slår fortsatt.

lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...