Gå til innhold

Hvor lang tid tar det for ei pakke fra Ålesund til Stavanger? (Finn)

Anbefalte innlegg

Kunne sporet pakka hvis jeg hadde hatt nummeret...

Selger skulle sende nummeret samme dag som pakka ble sendt, men jeg fikk ikke noe og trodde jeg ble lurt.

Sendte etter hvert mail til henne og fikk til svar at hun hadde jo sendt sporingsnummeret, men kunne sende det på nytt på mandag. Men det kom ikke da heller.

Pakka skal ha blitt sendt en av de siste dagene i februar.

Er jeg dum? Har betalt 500 kr. for porto (begge veier, hvis Easygrow-posen ikke blir hentet).

Fortsetter under...

Pakken skal vel innom Oslo først til skanning, men dette virket jo drygt. Enig i at 3 dager max 6 er det du skal forvente. Men kan posten ha rotet bort hentelappen? Jeg har titt og ofte ventet til purrelappen kom i posten, eller tatt kontakt med postkontoret. Da har de funnet pakken min.

Javel.. får kanskje ta en tur innom Posten og spørre. Ellers kan man mistenke det ene og det andre, men hun ga jo tross alt en respons da jeg spurte om nummeret (selv om jeg ikke fikk nummeret). Var det svindel ville hun vel ikke svart i det hele tatt. Så kanskje hun og/eller Posten er litt vimsete?

Hm... skjer det ikke noe må jeg kjøpe en ny vognpose.

Annonse

Uff, betal aldri på forskudd!! Jeg sendte pakke til ei i Sarpsborg, og hun HENTET ikke pakken engang... Ergo måtte jeg betale returen også¨...Dvs, et taå på 320 kr og jeg har forsatt de tøyet jeg skulle kvitte meg med,\...

Be om å få sporingsnr en gang til da?

2 ganger, faktisk, har jeg opplevd masse rot ifb med sending av en pakke (skulle selge noe). Hadde sporingsnr selv å kunne følge med på pakken som reiste frem og tilbake mellom 2 postkontor i en helt annen kant av landet, flere ganger - før de endelig fikk det på rett kurs! Så av og til skjer det, men syns du skulle fått nr da så du kjenner deg tryggere.

Det var derfor hun ville at jeg skulle betale portoen på forhånd, begge veier. Fordi hun hadde sendt pakker som ikke ble hentet.

Er kanskje ikke å anbefale å kjøpe brukte ting fra andre fylker i det hele tatt. Stor sjanse for at det blir rot.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...