Gå til innhold

Jeg skal finne meg ny parfyme.. Tips?

Anbefalte innlegg

Jeg er mørk, liker litt krydrete parfymer. men nå er jeg ute etter en som ikke er for tung, siden vi går mot sommer...

Jeg kler ikke dufter med mye "blomsterlukt".. Heller mer mot krydder , vanilje og kanskje litt frukt..

Noen som har forslag til hvilken (ny) jeg kan prøve? Kan jo bare teset en i gangen... Skal snart ut og reise og tenkt å finne en før jeg skal handle på tax free;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143002023-jeg-skal-finne-meg-ny-parfyme-tips/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg er selv fra Asia (mørk i huden). Siden 1995 har jeg brukt Poeme fra Lancome. Den dag i dag får jeg sykt masse kommentarer på parfymen min. F.eks på by'n kommer menn opp og sniffer meg i nakken etterfulgt av "aaahhh.. du lukter godt".. Skjedd mange ganger.. hehe

Annonse

Jeg simpelthen eeelsker Escada sine sommerdufter(ikke den vanlige). De lanserer hvert år en ny Limited Edition av sommer parfymen, den siste jeg hadde var Rockin' Rio, den er utrolig god. Nå har de kommet med en helt ny for 2011, Escada Taj Sunset, som jeg ihvertfall skal prøve:-)

DKNY (Donna Karen)lukter mandarin. Nydelig

Hugo Boss Woman

Clean Fresh Laundy

Clean Warm Cotton

Rush (Fra Gucci. Den som er kompakt i klar-/julerød. Ikke Rush2, som er mer rosa/lilla i fargen)

Til våren/sommeren finnes det også mange gode kroppssprayer. Disse er alkoholfrie (mange av de) og kan derfor sprayes på i større mengde over hele kroppen, selv om man skal ut i sola..Biotherm har mange, og DIOR hadde en som var nydelig, og ellers så kommer mange parfymer ut med en alkoholfri variant til sommeren :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...