Puppen og lillemor Skrevet 9. mars 2011 #1 Skrevet 9. mars 2011 Jeg har alltid hatt mye melk.. Dette til tross for at vesla har tullet mye med puppen og jeg har følt at hun ikke har fått i seg noe særlig! Hun har lenge (3 måneder) lagt seg ca 19 og ikke våknet for mat før ca 4 og jeg har derfor benyttet anledningen til å pumpe på kvelden før jeg legger meg for å ha litt melk i fryseren.. Har alltid klartvå pumpe minst 100 ml. Men nå, helt plutselig, så klarer jeg å pumpe max 15 ml! Det er med andre ord nesten ingenting.. Og brystene føles helt tomme hele tiden.. Jeg synes derved vanskelig å skjønne på vesla om det er lite eller ikke for hun har tullet mye ved puppen lenge så det blir mye hyling uansett.. Men hva kan jeg gjøre? Stole på at det fortsatt et greit med melk eller er det noe jeg kan gjøre for å øke mengden igjen? (Snuppa er 5 måneder)
solskinn1980 Skrevet 9. mars 2011 #2 Skrevet 9. mars 2011 Det er ikke utdrvningsrefleksen du har problemer med da? Jeg får problemer med det når jeg er trøtt, spes på natta. Men har fått en nesespray som hjelper mot det. http://www.ammehjelpen.no/artikkel/11/Utdrivningsrefleksen
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 9. mars 2011 #3 Skrevet 9. mars 2011 Er det ikke ganske vanlig at melkemengden minker da, når man har begynt med fast føde, og babyen spiser stadig mindre pupp og stadig mer annen type mat...? Er jo en tilbud-etterspørsel situasjon eller hva man skal kalle det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå