Mai2011:) Skrevet 9. mars 2011 #1 Skrevet 9. mars 2011 Vet dere hvordan babyn ligger i magen? Ved å kjenne på magen selv:) Jeg har ikke peiling hvordan babyn ligger, er 32 uker nå, og skal til jordmora på fredag. Vil spørre henne da hvordan babyn ligger. Men aner ikke selv! Det buler ut ved navelen, som enten er hodet eller rompa, og kjenner spark ned til venstre lysken, men aner ikke om det er hender eller føtter:p
Jente0411*Høygravid!* Skrevet 9. mars 2011 #2 Skrevet 9. mars 2011 jepp hodet ned,kjenner det når hode vrir seg (samt jordmor kjente hodet igjenom skjedeveggen her sist uke) å sparkene er i området med ribbena...å kan kjenne en rumpe bule ut av å til hehehe snodig egentlig å kjenner hendene i navelområdet..
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 10. mars 2011 #3 Skrevet 10. mars 2011 Ja, nå når jeg vet åssen ho ligger, kan jeg kjenne det selv...snuppa har lagt sånn imange uker allerede, så nå begynner jeg liksom å bli vant med bevegelsene hennes. Jeg så det første gang på UL i uke 28 at hun lå med hodet ned, ryggen opp langs min høyre side, stumpen opp under ribbeina mine og beina litt utover venstre siden min. Kjenner mye kravling med hender og føtter på venstre side. Rompa strekker og buler stadig oppunder ribbeina mine Spes på høyre siden. Er 34 uker nå. Jeg syns det er vanskelig å vite før man har sett - hode og rompe kan meget lett forveksles - til og med av jordmødrene
emporium Skrevet 10. mars 2011 #4 Skrevet 10. mars 2011 hodet til bebin er under ribbeina på høyre side så jeg ikke kan lene meg den veien....og den sparker (om man kan kalle det det) kun nedover og fremover nederst i magen kommer en og annen arm lenger opp også, men han har ryggen ut, så det er ikke så mye jeg kjenner sitter i skredderstilling langt nede i bekkenet mitt...er 33 uker håper han snur seg.....
Maewin Skrevet 10. mars 2011 #5 Skrevet 10. mars 2011 Pappen er flinkere enn meg, jeg har ikke peiling. Vi TROR hun ligger mye på venstre side, men da vi tok en kjapp UL i går for å være sikre på at hodet hennes ligger ned så lå hun på høyre. Heldigvis hodet ned iallefall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå