Gå til innhold

Lyserosa utflod ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjære deg, ikke driv og stikk fingrene oppimellom..... Så lenge du ikke begynner å blø ordentlig trenger du nok ikke å bekymre deg. Det er massevis av blodkar og slimhinner oppimellom nå som er ekstra ømfindtlige og kan blø litt uten at det er farligere enn om du skjærer deg i fingeren :)

Hehe :$ Nå eg jeg flau å føler meg skikkelig teit og hysterisk :(

Jeg ringte legevakta han lo litt av meg, sa unnskyld og så sa han at det første tegnet på SA er STERKE smerter i underlivet, altså som kraftige menssmerter, folk har problem med å stå oppreist da.. åsså begynner man å blø friskt klumpete blod !

å jeg har ikke smerter..

Hei jeg har hatt rosa/ rødt utflod nå i 2 uker. . hcg min har steget . di 2 gangene jeg har tatt blodprøve så har tro på att jeg forsatt er gravid. Jeg har hatt SA 2 ganger og jeg hadde IKKE smerter når jeg mista så blir feil av legen å si att man får det. Ikke alle får smerter når man har SA.. måtte bare fortelle dette, ikke for å gjøre deg urolig, men ville bare si det. masse lykketil håper Spira klorer seg fast hos oss begge...

Annonse

Er det ikke skummelt? Jeg hadde brun utflod i går, og fikk helt panikk. Dro rett til legevakta, og deretter til gynekolog. Men han sa det var for tidlig til å kunne se noe, så han målte hcg og jeg skal tilbake om en uke på kontroll. Da er jeg ca. 6 uker på vei.

Min forgie SA begynte med brun utflod, så jeg er helt nervevrak nu. Klarer ikke å gjøre noe annet en å ligge i senga og håpe på det beste! Selv om jeg har mine tvil.

Men bra at du er kvalm :) Jeg merker ingen symptomer.

Jo, skummelt er det :/ Hadde legevakta på tlf i går, dem sa det var helt normalt ! Dersom jeg begynner å styrtblø skulle jeg ta kontakt igjen, men det har ikke skjedd endå heldigvis !!

Jeg skulle bare slappe av å fortsette som normalt og ringe til dem når jeg kom hjem fra Syden å få time :) Jeg reiser til Syden nå den 15.Mars, er hjemme igjen 19..så blir ikke så lenge :) Men på en måte tror jeg at jeg har godt av den turen, komme meg bort å få noe annet å tenke på :) Så kan vi heller tenke baby når vi kommer hjem igjen ! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...