Gå til innhold

Skal ha tvillinger!!!!!!!! shit

Anbefalte innlegg

Skrevet

SHITSHITSHIT.

Har vært på ultralyd idag (11+4) og der var det TO BABYER!!

Hun sa jeg var 12+1 i følge målingene. Er dette da mors uker? Har jeg bare blitt forskøvet noen få dager?`

Har ei jente på 2 år fra før av, bor i 4. etg uten heis og i en by uten noe familie.... Tror nok vi må flytte hjem litt før planlagt for å få litt hjelp i hverdagen!

Var veldig godt å få bekrefta at det er liv inni der, jeg var veldig bekymra for at fosteret var dødt..

Dobbel lykke <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe så gøy! ja d blir litt mere jobb enn planlagt, men alt går;) men familie rundt er nok en nødvendighet:) folk ser på magen min og sier d må være tvillinger men satser på at d ikke stemmer...hihi:) akkurat kjøpt og flyttet inn i en forholds vis liten leil og har ingen intensjon om å måtte selge enda!

lykke til med panleggingen:)

Skrevet

ojoj gratulerer så mye, dobbel lykke da :) Mærket du noe at det kunne være tvillinger inni der, større mage? eller mage som vokste fortere?

Har av en eller annen grunn en følelse av at jeg og har tvillinger men er vel heller det at jeg tenker så mye på det, at det hadde vært litt scary....skal på UL om en måned så da får vi se :)

Skrevet

Gratulerer med tvillinger!:) så morro!

Fikk selv samme beskjed på tidlig ul i uke 7, men fikk bare bekreftet hjertelyd på 1... så om 5 dager skal jeg på ny ul (9+5 da) for å se om det er mulig å se begge, og om begge har hjertelyd....

Inntil videre er jeg også tvillinggravid og det er herlig!:)

vi har nettopp kjøpt hus og skal selge det vi bor i nå. Har en jente på 2,5 år, så spennende hvordan ho tar det hvis det blir to babyer!;)

Skrevet

Gratulerer så mye,og velkommen i klubben ^^,

Er koselig med 2 små i magen :)

Selv er jeg 24+2 uker på vei med tvillinger og det er helt herlig å kjenne bevegelse fra 2stk samtidig :P

Har 2barn fra før jeg da ^^,

Skrevet

Gratulerer så mye med to hjerter i magen. Fikk også bekreftet tvillinger i uke 7. Da var det to klare hjerter som banker der inne. Skal på ny ultralyd den 21. mars. Blir fulgt opp ekstra da jeg hadde svangerskapsforgiftning sist. Men morsomt er det uansett når det er to.. Tror det er viktig å ha familie rundt seg ja.

Lykke til fremover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...