Puppen og lillemor Skrevet 9. mars 2011 #1 Skrevet 9. mars 2011 Hva gjør dere for å sette smak på grøten? Annet enn å blande i Sviskemos eller fruktmos.. Hvis dere bruker f.eks eple hvordan gjør dere dette? Er det bare å mose det? Hva annet enn eple kan vi bruke??
Gjest Skrevet 9. mars 2011 #2 Skrevet 9. mars 2011 Jeg bruker å blande i bringebær eller blåbær. Kjøper frosne pakker og tiner ett par bær av gangen som jeg har i grøten. Og så hender det at jeg rasper litt pære eller mango som jeg blander i.
2010 Mammaen Skrevet 9. mars 2011 #3 Skrevet 9. mars 2011 Har brukt en del kanel i det siste faktisk (tror jeg leste det her inne) og det har vært populært. Ellers har jeg prøvd grønnsakmos (den til Nestle) og det har vært sånn passe... Noen ganger tar vi frukt oppi frokostgrøten for å gi litt variasjon til gutten min som til tider ikke er så keen på grøt.
Gjest Skrevet 9. mars 2011 #4 Skrevet 9. mars 2011 revet eple er godt og gir litt tyggemotstand hvis barnet er klart for det.. Puffet ris fungerer også.. Har også brukt cornflakes, som har blitt bløte i grøten eller som ligger sprø på toppen.. Most mango er sikkert godt... Banan, pære, avokado (?) kan vel brukes..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå