Gå til innhold

JIPPI! Innkallelse til UL ;D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag kom brevet!! Var hos legen torsdag forrige uke og da sendte hun henvisning. Idag hadde jeg brevet her ;) Jeg er 12+2 idag, og har fått innkallelse til 26/4-2011. Da er jeg 19 uker på vei ;) Jippijaijai! Nå gikk det opp for meg! Har vært veldig nervøs frem til nå, for jeg har ikke vært gravid før og IKKE vært på tidlig UL. Så har ikke fått "bekreftelse" annet enn positiv test og symptomer. Og så skal jeg til legen i starten av april og da får jeg høre hjertelyd. Håper det dunker som bare det <3

Jeg gleder meg sånn til å bliiiii mamma!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende. jeg fikk inkalling 30.03 og da er jeg ca 19 uker på vei. Gleder oss kjempemye. Sist var jeg gravid alene, så dette er en ny opplevelse for meg også, dette å ha noen å dele gleden med.

Skrevet

Jeg har også fått innkallelse :-D gleder meg villt! Så godt at du har noen å dele det med nå SG :)

Åå håper tiden går fort til vi skal på ul :)

Skrevet

Jeg fikk innkalling her om dagen! :) skal på ultralyd 28/4, er da 19+6... blir gleder meg så utrolig mye! :)

ja, gled deg til å bli mamma, det er stort! :) jeg venter nr 2, men det er jo like spennende nå.. :P

Skrevet

Så flott =)

jeg og.. skal 1.april :D gleder meg. håper tiden går fort fram til det ja! :)

Skrevet

Jeg og fikk innkallelse her om dagen... Skal inn 1. april og da er jeg i uke 20. Synes det var lovlig seint. Men, men... Det er vel stor pågang på sykehuset som gjør det!

Skrevet

Wee, gleder meg bare mer og mer til mer jeg tenker på det :D

Er på en måte glad det ikke er før i uke 19, da er jo barnet bare enda større og ting mer tydelige :D Eneste jeg gruer meg til er den delen "KOM MED FULL BLÆRE", det kan bli tøft ;)

Vi får bare glede oss sammen!

Skrevet

Tror ikke du trenger å komme med full blære i uke 19:-) Det er i uke 12 det er viktig, tror jeg da:-)

Skrevet

Jeg har ikke fått innkallelse enda :( Og jeg er 15+5 i dag! Tror legen min har glemt å sende inn papirene til sykehuset ... Må ringe å sjekke i mårra!

Er 3 uker siden jeg var hos legen... Begynner å bli litt bekymra..

Skrevet

Stod det på papiret med stooooore bokstaver :P Så tør jo ikke annet nå enn å gjøre det de sier :P

"Lilledotten": Kan hende de har rotet bort henvisningen, ser det har skjedd med flere. Men ring sykehuset og spør da, så kan de jo sjekke der. Evt så har de hatt kontakt med deg før henvisningen kommer så slipper du å stå i ny kø ;)

Skrevet

Jeg skal også på UL 26.04, uke 19.

Gleder meg!

Skrevet

Jeg har også fått:)

Skal 1. april:)Gleder meg:)

Skrevet

Jeg måtte ringe legen i dag og sjekke om henvisninga faktisk hadde blitt sendt. Og den hadde blitt sendt 18.02, sååå.. d er jo 3 uker siden. Men de sa jeg måtte bare ringe til sykehuset å høre med dem :) Så skal gjøre det i mårra :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...