Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg skal igang med forsøk nr 4,dette blir det 2.ferskforsøket,og jeg har gått på spray litt over 1 uke nå(jeg har ikke gått på spray før,første gang gikk jeg kunn på sprøyter,puregon),jeg skal begynne på sprøyer til onsdag,men i papirene jeg har fått fra klinikken står det at det: "normalt vil komme en blødning,og at jeg skal ta kontkat med klinikken om jeg IKKE har hatt en blødning før sprøytestart",men jeg har ikke hatt noe blødning enda,er det vanlig da? Gynekologen min sa at det ikke var sikkert at jeg kom til å få en,og han sa det var helt vanlig..hmm noen andre her som ikke har hatt blødning? Jeg går på Suprecur nesespray.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143000868-nesespray-og-bl%C3%B8dning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når skal du ha mens da??

Min har vært forsinket hver gang, men akkurat rukket å komme før sprøytestart. De vil vel bare forsikre seg om at du er skikkelig nedregulert. Ville ringt å snakket med dem hadde jeg vært deg :)

Hei

Jeg er endelig i gang med sprayen igjen. Begynte i går.

Husker at jeg skvatt og ble litt engstelig da jeg fikk menstruasjon ca en uke etter at jeg begynte med spray. Men det er visst sånn det skal være. Da er liksom alt "nullet" ut i systemet og vi kan begynne å stimulere igjen ved å starte med sprøyter etterhvert.

Det skal komme en blødning etter spray start. Man startet opp på spray på dag 20/21 i syklus og da har man jo hatt en eggløsning, så det er et resultat av denne at man får mensen. Spray hindrer at man går inn i en ny modning av follikler (egg) for det gjør man ved å tilføre hormoner med sprøyter.

Første gang vi skulle i gang med IVF fikk jeg ikke blødning og da var jeg gravid (endte i MA i uke 10), så det kan være greit å sjekke om den ikke dukker opp :-)

Masse lykke til :-D

Annonse

Jeg har sprayet ved 4 av mine forsøk,og ved alle de har jeg fått min blødning rundt spraydag 11-12.

Trolig er jo din blødning rett rundt hjørnet,hvis den ikke er kommet før sprøytestart er det vel greit å ta en graviditets test...I alle tilfelle...

ja,da er det vel ingenting i veien å forsette med prosessen? skal du ikke på UL først?

nå sitter jeg og venter..er på dag 29, men jeg hr så uregelmessig mens, at jeg har jo ikke oversikt..begynner ihvertfall med telling, så får vi se..skal på UL neste onsdag. Håper jeg kan begynne medsprøyter da..vil at dette skal gå fort.." det er så mye venting!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...