Gå til innhold

Spotting 6 dager etter innsetting - noen som har peiling/erfaring? Litt bekymret

Anbefalte innlegg

Satte inn to blastocyster for 6 dager siden og nå spotter jeg. Det har aldri skjedd før og jeg skjønner ikke helt hva som skjer, trodde dette var for sent for implantasjonsblødning og for tidlig for mensen. Går på klexane for første gang. Noen som har erfaring med dette?

Fortsetter under...

Jeg har ikke opplevd dette i prøverørsperiodene selv,men jeg har en søster som har fått 3 barn(på naturlig måte)og ho har hatt festeblødninger på 2 av barna sine,og den kom rundt 5-6 dag etter befruktning,så det kan jo være det? Det håper jeg virkelig det er:-)) Krysser fingrene for det!

Samme som meg!!

Jeg ble helt fra meg og gråt ca 3 dager i strekk, snakket med lege osv. Fikk beskjed om at dette ikke var grunn til bekymring:) Men jeg bekymret meg alikevel! Jeg hadde ingen smerter.

Testet positivt dagen før testdag, og er nå i uke 23.

Så kom jeg på at jeg har hatt festeblødning i mine 2 første svangerskap også. Tydeligvis er kroppen min sånn. (de 2 første klarte vi på egenhånd, så derfor trodde jeg ikke jeg ville få blødning siden jeg gikk på cyklogest, eller hva det heter)

Lykke til!

Annonse

Det eneste du kan gjøre er å vente:) Eneste jeg har hørt som er positivt er at det ofte spottes i forbindelse med prøverør pga MAAAASSSSE hormoner!! Det går nok bra;)

Jeg har som du vet ikke hatt hell med spotting, for meg har det betydd at det har gått galt! Men det har vært to graviditeter som jeg har klart helt selv...uten medisiner...men med gubben da;)

Don`t worry, dette går bra:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...