Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #1 Del Skrevet 9. mars 2011 I sommer flyttet jeg to timer vekk fra familien og vennene mine, for å flytte sammen med kjæresten min. Hadde ikke jobb eller egen leilighet da, så det var liksom ikke så mye som holdt meg igjen. Jeg savner så utrolig hjem nå, har ikke fått meg noen egne venner her, å de eneste jeg har her er jo familien hans og han. Har fått jobb her, men jeg trives ikke, sikkert fordi jeg ser så negativt på alt nå, fordi jeg ikke trives her i det hele tatt, å vil flytte HJEM! Eller egentlig så trenger vi ikke bo der jeg kommer fra liksom, jeg vil bare nærmere hjem.. Trenger å ha mye kontakt med familien min og vennene mine, trenger å se de mer enn 2 ganger i mnd! Føler meg innestengt her, har ikke lappen eller noe, så jeg sitter bare inne fram til jeg skal på jobb, som som regel er bare kveld, kan tru jeg er lei... Vi har kranglet mye i det siste om dette, føler liksom ikke at han forstår meg da.. Jeg vil ha det sånn at jeg kan bare avtale med venner om å treffes, å så bare kunne gå ut, i stedet for å sitte på toget i tre timer! Vi har snakket mye om dette nå, å skal prøve å finne et sted i midten, som da vil være rundt Oslo/Sandvika, kan ikke bo noe lengre unna, for han må kunne pendle til jobb, frem til han evt får noe annet.. .. Men han er litt kresen, å vil ikke bo i no trang leilighet eller blokk uten hage. For meg er det egentlig det samme, bare jeg kommer nærmere hjem! Vi er i vår 6 pp nå å, å jeg vil ha familie og venner i nærheten da, tenker jeg hadde hatt det bra om jeg hadde sitti innestengt i 1 år med barnet i permisjonen, uten å kjenne noen! Vi får max 2 mill i lån, kanskje litt mindre, så får jo ikke kjøpt all verden heller, men jeg ser mye muligheter i å kjøpe en leilighet jeg, om det skulle blitt i Oslo, man kan jo tjene seg opp litt der, med oppussing og sånn, da sitter man kanskje igjen med litt etter et evt salg igjen! Måtte bare få ut litt jeg, vil at vi skal finne ut av dette, det blir ikke noe flytting før til høsten iallefall, jeg må også søke ny jobb, har jo ikke lappen enda.. Noen som har hatt det på samme måte som meg? Flytta fra hele livet deres og ikke hatt det noe bra?Hvordan gjorde dere det? Vi har det kjempe bra vi som kjærester altså, bare dette som tyngder veldig på meg, og det begynner jo å slite på han også, at jeg er deppa og lei meg hele tiden... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143000735-trives-ikke/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #2 Del Skrevet 9. mars 2011 opp Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143000735-trives-ikke/#findComment-143000956 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #3 Del Skrevet 9. mars 2011 Ja. Jeg vet hvordan du har det. Jeg har flyttet fra familie og venner da og vantrives. Lengter hjem, er veldig ensom, og har ikke blitt kjent med noen. Føler meg igrunn fanget ettersom jeg er gift (har det veldig bra med mannen min) og har barn. Derfor er det ikke noe alternativ å flytte hjem. Har dere barn fra før? Hvis du planlegger barn tror jeg det er viktig å ha tenkt gjennom situasjonen på forhånd. Barn gjør alt mer komplisert... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143000735-trives-ikke/#findComment-143000985 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå