therma Skrevet 9. mars 2011 #1 Skrevet 9. mars 2011 I 3 dager har jeg testet positivt på billigtester. De er riktignok ikke så veldig sterke men likevel. I dag var den sterkeste av alle, men kan jeg glede meg nå????? og evnt, ser du hvilken kjønn jeg får??? F.dato 9/4-75
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #2 Skrevet 9. mars 2011 Ja, det tror jeg du kan gitt, kjennes ut som du er gravid ja, for jeg blir skikkelig glad her jeg sitter - og egentlig er jeg trøtt som en dupp med en forferdelig hodepine :-) Så takk for de gode sekundene ;-) Kjønn ser jeg ikke nå, sikkert pga hodepinen... Gratulerer og lykke til :-) At...
therma Skrevet 9. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2011 Takk for svar Ja jeg bør vel kanskje stole på de og glede meg litt men rart med det. Når testene ikke er sterkere enn det de er...... Men ang trøtt som en dupp og hodepine....Rart du skriver det for det er slik jeg føler meg og har følt den siste uka. Er vel et tegn på at jeg er gravid kanskje.. Vel vel, takk igjen for svar )
therma Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #6 Skrevet 10. mars 2011 Enda ikke fått mensen så er det virkelig sånn at jeg kan stole på mine svake positive tester??? Er det fler der ute som kan spå/lese meg??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå