sillyfilly og Olivia Skrevet 9. mars 2011 #1 Skrevet 9. mars 2011 I bhg til min datter er ikke de minste ute noe særlig, de bare sover ute. Hun er ett år så hun går jo på minste avdelingen. De minste barna sover mens de store er ute og leker. Er det da noe poeng i å kjøpe vår/høstdress til henne?
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 9. mars 2011 #2 Skrevet 9. mars 2011 Svarer enkelt og greit, ja de er vell noe ute? om ikke der så hjemme?
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #3 Skrevet 10. mars 2011 Tror jeg ville investert i en dress ja. Har ikke hatt min i barnehage enda(2 år), men vårdress har han hatt, og den har vært mye brukt. Har faktisk hatt både hel og todelt. Tror du ikke de kommer til å være mer ute nå mot våren da?
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 11. mars 2011 #4 Skrevet 11. mars 2011 Hun må ha vårdress !! De kommer til å være mer ute nå fremover, og det er jo veldig kjekt å ha hjemme også.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #5 Skrevet 11. mars 2011 vi kjøpte en superdeilig softshelldress til krapylet vår på nameit, den anbefales virkelig.
sillyfilly og Olivia Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #6 Skrevet 11. mars 2011 Og jeg kom på at det må jo være greit å slippe å dunposen. Så kan hun få skoene på og kanskje gå litt selv når vi er ute feks i byen. Jo jeg tror jeg kjøper en dress. Hun elsker å leke ute. Og det er godt mulig barna får være litt mer ute når snøen smelter og været blir bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå