Millamor - 77 Skrevet 9. mars 2011 #1 Skrevet 9. mars 2011 Har blitt satt opp på overtidskontroll der jeg skal føde, 3 dager på overtid. Hva blir gjort på en sånn kontroll?
Babyønske �� Skrevet 9. mars 2011 #2 Skrevet 9. mars 2011 For min del var det ctg og sparketest, sjekk av modning/åpning og ultralyd. Samt at vi fylte ut litt papirer.
turnerImagen har kommet ut:) Skrevet 9. mars 2011 #3 Skrevet 9. mars 2011 Jeg har egentlig ikke peiling, men har ikke fått time for overtidskontroll før 14 dager etter termin, så regner i grunnen med å bli satt i gang da om lillegutt ikke har kommet innen den tid..
mammaTkajaÅthea Skrevet 9. mars 2011 #4 Skrevet 9. mars 2011 Sjekker hvor mye fostervann det er også, å hvor stor beibien er... Jeg var 14 dager over tiden... fikk beskjed da at jeg kunne gå 1 uke til over tiden, men fikk ny sjekk 2 dager etterpå, å da hadde det minket med fostervann, å da satte di meg igang.
Millamor - 77 Skrevet 9. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 9. mars 2011 Så de mente du kunne gå 3 uker over tiden? alt for lenge, bra du slapp det da;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå