mariabee Skrevet 9. mars 2011 #1 Skrevet 9. mars 2011 Samtidig må den være go å håndtere, gå lange turer med. Den skal brukes til og fra barnehage når vi kommer så langt også, d er ca 25 min å gå hver vei. Vi har en brukt Simo kombivogn, men denne er mildt sagt tung for lille meg. Fordelen er at den har goo plass, men angrer hele kjøpet. Hvilken ville dere ha valgt nå? Jenta vår er rett over 3 mnd allerede!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 9. mars 2011 #5 Skrevet 9. mars 2011 Jeg har City Cross (emmaljunga), og syntes den funka supert både i sentrum og ute på tur i Marka, så den kan anbefales på det sterkeste=) Den er lett og suuupergod å trille. For meg er det også et must at sportsvogndelen kan snus begge veier, slik at man kan prate med baby og ha litt kontroll på smokk og humør underveis, og det kan man med City Crossen. Nettopp derfor er også mange av trehjulingene, som f.eks OTH og TFK, uaktuelle for min del. Bugaboo Cameleon er et annet alternativ, men jeg er ikke så fan av den vogna, fordi fjæringen er så dårlig at vogna blir så stiv synes jeg,...
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 9. mars 2011 #6 Skrevet 9. mars 2011 Bruker fortsatt City Bagen til min lange jente på snart 6 mnd=)
Steget Skrevet 9. mars 2011 #7 Skrevet 9. mars 2011 Jeg har Bugaboo Cameleon og er sånn passe fornøyd. Skulle jeg valgt om igjen ville jeg absolutt vurdert den Emmaljungaen som flere nevner her. Er flere ting som jeg ikke er helt fornøyd med, feks er regntrekket tragisk og oppbevaringen under nesten umulig å komme til i. Men den er veldig god å trille, tar liten plass og er lett. Snuppa ligger også godt i bagen, som er stor. Ho er 7 måneder og den passer fortsatt.
sillyfilly og Olivia Skrevet 9. mars 2011 #8 Skrevet 9. mars 2011 Jeg har Emmaljunga Duo edge som jo er samme vogna bortsett fra at den leveres med bag-del. Den er kjempe god å trille på all slags føre og er en av de letteste sportstrillene på markedet. Knall god vogn. Med god plass til pose og store babyer.
Lille persille* Skrevet 9. mars 2011 #9 Skrevet 9. mars 2011 mountain buggy urban jungle. Kjempelett sporty vogn med super trillekomfort! Full liggestilling og lang rygg som gjør at den kan brukes lenge. Kan godt brukes som sovevogn i bhg, det skal vi.
MissVaiper Skrevet 10. mars 2011 #10 Skrevet 10. mars 2011 Mountain buggy urban jungle. En av de letteste vognene på markedet. Super god å trille med, både korte og lange (flere timer) turer. Den er lett å få inn på det meste av kollektiv tilbud (trikk kan være litt klønete da). Ulempen kan være liten bag, men når jenta mi var 5 mnd så var hun ikke interessert i å ligge i baggen når hun var våken (gråt og ville opp). Men byttet ikke før hun var 6 mnd (litt varmere i været da), bygde istedenfor opp ryggen med det jeg hadde for hånden (regntrekk, pledd, jakke eller lignende). Det vil jo være godt og varmt til jenta di skal over i sportsdelen da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå