Gå til innhold

Vondt i magen pga GodNatt Grøt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vesla mi har nå to ganger fått God Natt grøten til Nestlè(fra 6 mnd) i håp om at hun skulle for første gang sove en hel natt... Hun er forresten 7 mnd gammel.

Men begge gangene har hun hatt en urolig natt med flere oppvåkninger og sannsynligvis magevondt. I natt måtte jeg massere magen hennes for å få henne til å sovne igjen.

Flere som har opplevd dette? Hun reagerer ikke slik på noen annen type grøt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt

ingen som har opplevd dette? Jeg tenkte kanskje denne grøten er litt sterkere for magen?

Skrevet

Hei, vi hadde litt samme problem ved innføring av grøt. Vesla her slet mye med hard mage, og hun "ynket" seg og prompet i søvne. Her løste det seg når vi byttet grøt. Nå bruker vi bare småfolk-grøten... Vet ikke om det kan hjelpe hos dere? Hvis du ammer kan du jo prøve å blande inn litt melk? Det skal jo hjelpe på innføring av nye matvarer. Ellers har jeg ikke så mye gode råd... Lykke til hvertfall! :)

Gjest JuniGull10 og mange drømmer...
Skrevet

Guttungen vår ble forstoppet da vi begynte med grøtmåltid nr 2 og da testet vi ut denne grøten. Vi tok pause et par uker, så forsøkte vi å gi den annenhver dag og da fungerte det helt fint. Men ikke la deg narre av at den heter "god natt", vår sover iallfall like godt av de andre grøtene som av den, men jeg velger å gi den da den er naturell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...