yland Skrevet 9. mars 2011 #1 Skrevet 9. mars 2011 jeg begynte med nan nå etter lange tider med grining,min lille søte datter er 2,5 mnd..ho har virket misfornøyd,å hatt mye vondt i magen,og på kvelden har jeg for lite melk.... men mitt spm er:hvordan bør jeg pumpe for at melka skal gå tilbake så fort som mulig?
MrsBlidfis Skrevet 9. mars 2011 #2 Skrevet 9. mars 2011 For å få ned produksjonen tenker du på? Da er det lurt å ikke pumpe, bare når du har spreng..
yland Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2011 ja,får å få den ned....er sprengt hele tiden føler jeg.....
yland Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 10. mars 2011 og hvor mye må jeg pumpe når jeg har spreng?er d bare toppen som skal tas,eller burde jeg pumpe vekk en del?hjelp......vondt m spreng.....å d klumper seg å er ømt.......noen som vet???
*LillaMeg* Skrevet 10. mars 2011 #5 Skrevet 10. mars 2011 Ikke pump om du vil at melken skal forsvinne. Håndmelk det verste presset i dusjen, og ta på en trang sportsbh. Gå med den i noen dager. Ikke håndmelk for ofte heller, etterhvert vil melken forsvinne. Er vondt når det står på, men blir bedre. Pumper du, så opprettholder du bare melken. Her så tok det ca. 1uke før all melken var borte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå