♥Mammsen&3prinsesser♥ Skrevet 9. mars 2011 #1 Skrevet 9. mars 2011 Våkna rundt klokka 7 av at det rant nedover føttene, siden har det skvettet utover dagen. Inne til føden å sjekka at alt er bra med den lille pluss blodprøve. Minimalt med rier så jeg ble sendt hjem. De vil jo ikke sette igang noe før etter 2 døgn om ikke noe kritisk skulle skje, så her ligger en da. Sliten etter å ha hatt maserier siden søndag som plutseli stoppa helt opp på tirsdag å ligger nå å venter på at noe skal skje. Guuuud vil virkeli bli ferdi nå for dette tærer. Så det mange sier at nr 3 kan være en "lurefødsel" har så langt stemt til denna dama;-)
Gladmor30 Skrevet 9. mars 2011 #2 Skrevet 9. mars 2011 Hehe irriterende! Men nå skjer det i alle fall noe! Når er/var termin? Spennende altså
Millamor - 77 Skrevet 9. mars 2011 #3 Skrevet 9. mars 2011 Lykke til, da skjer det jo veldig snart. Venter selv på at noe skal skje, da jeg er (bare) 1 dag over.
♥Mammsen&3prinsesser♥ Skrevet 9. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 9. mars 2011 Termin 19 mars så bli tidligere iallefall man kan jo trøste seg med det;-) Men frustrert jaaaaa, jaja er ikke annet å gjøre enn å slappe av å gosnakke med den lille:-)
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 9. mars 2011 #5 Skrevet 9. mars 2011 Så spennene! Masse lykke til:))) Hold oss oppdaterte her da, hvis du kjeder deg utover kvelden Men håper jo du ikke har tid til det )
blå og rosa+lillebror Skrevet 9. mars 2011 #7 Skrevet 9. mars 2011 Så spennende! har 4 dager til termin og masse maserier, er veldig slitsomt ja. Skulle ønske vannet mitt ville gå Masse lykke til )
♥Mammsen&3prinsesser♥ Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #8 Skrevet 11. mars 2011 Gikk i ett hele dagen men riene begynte ikke å ta seg opp skikkelig før utpå natta ( Har skrevet fødehistorien her inne under 3 trimester også ) Skvetta vann hele dagen jeg før noe virkelig skjedde;) Men endelig kom godsnuppa ))) Hadde aldri i verden forespeila meg en fødsel slik som denne siden jeg har jo trodd at det skulle skje noe flere ganger å den var tøff, men den lykken jeg føler nå over å ha skatten min her hos meg er helt fantastisk. Jeg er verdens lykkeligste trebarns mamma til 3 nydelige prinsesser å skal nyte hvert sekund av barsel tia Lykke til dere å nå :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå