Gå til innhold

Er dere i ammetåka?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jeg!! :)

Det er ikke veldige viktige ting jeg glemmer, men sånn typisk svare på sms el ringe dersom jeg ikke får gjort det med èn gang. Og glemmer når jeg gjorde div. ting tidligere i uka/uka før.

Almannakken brukes, men ikke like flittig som før.

Merkelig fenomen dette ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første gangen var jeg veldig i ammetåka, til og med når jeg slutta og amme. men livet blir jo annerledes. Snur jo på en dag, og babyer tar mye tid og oppmerksomhet, så ikke rart man blir litt glemsk og tullerusk.

Denne gangen ble jeg overhodet ikke rammet av ammetåka. Har liksom fått mer kontrollen på dette med babyhverdagen. Er mer avslappet og rolig.

Fin dato gutten din ble født på da. Jenta mi ble født 5.okt 2009 :)

Skrevet

Oh yes, om jeg er. Men jeg var nesten verre når jeg var gravid faktisk... Og når en er distrè fra før av og får ammetåka på toppen så sliter jeg litt ja...;)

Skrevet

her har ammetåka tatt god plass i allefall :P

jeg er også veeeldig distre fra før.. og nå er det helt ekstremt!!

ikke nok med at jeg glemmer ting men jeg snakker som om jeg skulle vært fjærn også :P

her om dagen hadde vi en diskusjon om snø.. og jeg klemte ut av meg at: det har vært alt for lite snø i sommer!!!

jeg bytter om på ord og bytter om på bokstaver i ordene også :P

mange som ler av meg om dagen gitt..

prøver stadig å låse opp ytterdøra med bilnøkkelen og omvendt.

men her om dagen toppa jeg kaka!

jeg skulle rydde av frokostbordet, og majonesen og makrellen på tube var det siste jeg skulle legge i kjøleskapet.. de ligger alltid i kjøleskapsdøra.. jeg var ferdig med å rydde og alt var supert :) så 2 timer senere skulle jeg finne vann.. å ja.. i oppvaskkommen lå majonesen og makrellen :P fatter ikke åssen jeg kunen ta så feil :S og jeg bor alene så det er ikke noen andre som jeg kan skylde på heller :P tviler på at gutten på 1 måned klarer å flytte på ting ennå :P

huff å huff..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...