Gå til innhold

Treff for 30+ mammaer i Bergen på Augustin ons 23.mars kl 18

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei, jeg har en avtale denne dagen, men skal se om jg og kan klare å komme. Nå har vi startet en juni - juli mamma gruppe som skal møtes for første gang uken etter hvor flere og er over 30, så da kan det vil bli enda flere etterhvert.

Jeg er selv 32 år og skal ha nr to i 12.juli.

Har du bestilt bord på et navn eller er det kun å se etter store mager..hehe. Det er hotellet ved kaien sant?

PS: Hanne : jg svarte på ditt innlegg en god stund etter at du skrev det, slet med å få laget profill osv. Vet ikke om du så det??

Hei Una1, selvfølgelig kan du være med :) Jg tenkte Jacob Aall denne gangen og. Drar til Barcelona no snart, en dag igjen :) så etter det setter jg opp forslag om det og kl 17.30. Så håper jg at det passer for de andre som om ville denne dagen. Bare følg med på terminkubb juli, så kommer mer info.

Og selv om en er i mai er det intet i veien får å komme, i den forrige gruppen jg var, var vi fra mai til nov. Ganske koseligt for vi lærte en del av hverandre etterhvert som barna kom. Noen "feil" gjør vi alle selv om en blir "advart", men det er jo litt av sjarmen med å være nybakt mor/far.

Da sees vi :):)

Hei!

Kjekt å se at så mange har lyst til å treffes! men eg e litt forvirret med tanke på sted.. Eg skrev Augustin og med det mente eg Kafè Augustin på Galleriet. Der e det god plass til store mager og barnevogner, de har høy toleranse for amming:) Og maten og kaffen er god! Men finnes det andre steder som heter Augustin? Gi en lyd alle sammen så vi e sikker på at vi møtes på samme sted!:-) Jacob All er veldig trivelig også, men blir sikkert bedre utover våren når vi kan sitte ute..

Annonse

Hei!

jeg er 34 år og nygravid med nr 2. Jeg kan ikke onsdager men blir kanskje med en annen gang o det er en annen dag. Augustin er det perfekte treff stedet :)

kan legge til at Jacob All er lite barnevennlig, de nektet oss å ta med barnevogn inn!

Hei, jeg skrev tidligere at jeg skulle kommen, men det har kommet noe i vegen og kan derfor ikke møte i dag! Håper det snart blir et nytt treff, da kommer jeg!

Kos dere masse:-)

Hei hei, jeg ser at det kan bli knapt med tid å rekke begge avtalene idag, særlig når det ble bestemt at den første avtalen skulle ha middag og. Kan nesten ikke gå midt i maten:)

Men vil minne dere alle på treff neste uke, den 29 på Jacob Aall for alle sommer mammaer, og selvfølgelig de som og vil vil komme, er flere der over 30, så kanskje dere som kommer idag vil ta en tur neste uke og, hadde vært kjekt å treffe dere alle sammen :)

Se terminklubb-juli for tid, regner med det blir i 17 tiden. Skriver inn imrg om tid og bekreftelse på reservert bod.

Ha et supert treff idag, så håper jg at vi snart sees ved en annen anledning.

PS Barcelona var shopping eldorado for gravide, flere "design" butikker og outlets..... :) :) :)

Hei hei! Det var ikke vanskelig å finne hverandre, lett å kjenne igjen på magene :-)

Vi hadde det kjempe koselig vi fem som var der og gleder oss til neste treff og ønsker velkommen til dere som ikke fikk vært med denne gang :-)

Takk for en kjempe koselig kveld jenter :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...