Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I fem dager nå har min lille gullklump faktisk hatt en nesten likt søvnmønster hver dag! Ble helt imponert, for nå sovnet hun akkurat, har sovnet ca kl 1300 hver dag nå, og sover fra 1 1/2 -3 timer. Og hun har sovnet mellom 20-22 hver kvald i sengen sin(har sovet sammen meg før). Spiser hver 3-4 time natten gjennom, og vil opp kl 0700. Men vi drøyer til ca 0800, men da vil hun virkelig opp!

Det er så deilig!! Håper bare det holder seg sånn, er så godt å se at det ikke bare er kaos! Hun er snart 3 måneder.. HURRA HURRA!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åå så bra! Er kjempedeilig når de får litt rutiner på søvnmønsteret. :D

Skrevet

Hehe, ja det er luksus gitt!! Har lagt seg nå, håper hun ikek våkner opp igjen! Er så rart at det bare har snudd helt plutselig! Tror hun hadde en sånn overgangsperiode forrige uke, for da var un våken døgnet rundt, skrek og holdt på. Jeg var jo helt fortvilet. Etter det har alt bare snudd! Hun bæsjer annen hver dag, (før dette var det 8 ganger om dagen minst), masse magevondt hele tiden, sov aldri om natten osv. Nå er det bare såååå bra! Hun ler og prater hele tiden, blitt mye sterkere og alt har skjedd på noen dager! Blir litt satt ut jeg:9

Hvordan er det med dere?

Skrevet

nå ble jeg misunnelig kjenner jeg. Her har vi ikke noe søvnmønster om dagen. Han våkner med ENGANG han blir lagt i vogna, senga og vippestolen. Hvis jeg ikke sitter å vugger hele tiden da. Men han slokner som regel i 21-tiden når han skal ha mat og vil ikke våkne. Da kan han sove hele natta eller våkne opp to ganger for mat. Men han stråler som regel om dagen og smiler som bare det. Kjempeflink til å herme etter lyder og sånn.

Ellers er han fortsatt sjuk. Nå har det gått mange uker. Han er 8 uker på fredag.

Du får trøste deg med at det blir maaaaange perioder med sinne når hun skal lære seg å krabbe, gå og snakke. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...