Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for hyggelig hilsen. Er imidlertid redd for at lykken ble kortvarig. HCG nivået mitt var helt normalt på onsdag, men det har nesten ikke steget på 48t (skal vanligvis dobles)... Jeg venter på tlf fra legen, men antar det er stor sannsynlighet for at utviklingen har stoppet opp eller at noe ikke er som det skal. Jeg var SÅ glad i 48t. ENDELIG fikk jeg for første gang i mitt liv en positiv test. Nå kjenner jeg meg bare tom og trist.

Lykke til alle sammen! Selv om veien er lang og vond, er målet like tindrende klart.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neeei. Så utrolig trist å høre. Forstår godt at alt er tomt og trist nå. Og det er ikke lett å finne ord som hjelper på i denne situasjonen. Dette er et følelsesrace uten like og det gjør så vondt å ville noe så inderlig for så å skuffes gang på gang. Jeg vil bare sende deg en lang og god klem. Har det gått galt så er det lov å deppe litt og være skuffet nå.

Skrevet

Hei.

Jeg er på ruge dag 22 i dag.

Håper sååå inderlig det er en tass inni der.

Begynner jo å tro det nå.

Lykke til alle damer :)

Skrevet

ruger på et egg nå =) test dag 1 april,snodig dag å teste på,da må bare den dagen bli bra =)

Skrevet

Skall teste 31.03, gleder oss veldig, min mann tror at dette går bra, han legger hånden på magen og ber for egget hver morgen,

Lykke till

Skrevet

Så utrolig romantisk ønskejente!

Skrevet

Jeg skal også teste 31.03 :)

Hadde innsetting 17.03, på min 25 års dag. Håper det kan være en lykkedag? :)

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Jeg er gravid. Det er nesten ikke til å tro. Rugedag 14 i dag. Testet hjemme og skal ta bp i morgen. Krysser fingre for at dete skal gå bra og at det går bra for alle dere andre som ruger også.

Har du testet cathy*? Tvi, tvi jenter.

Klem

Skrevet

Fru frukt

Alt blir en vane. VI har prøvd 10 prøverørsforsøk uten å lykkes. Har satt inn 2, 1 og en gang 3 egg. Alt så tilsynelatende bra ut, men de festet seg ikke. Kjenner igjen den slitsomme ventetiden. Jeg ble ganske humørsyk også av alle hormonene. Så dro vi til Riga og fikk egg og sed donasjon. Den satt langt inne må jeg innrømme, men oppdaget at det er ganske mange som gjør det. Det var mye lettere rent fysisk. Ikke så mye hormoner. Og nå er jeg gravid, 9+1 :) Var på UL uke 7 og skal tilbake Uke 10. Så hjertet slå:)

Ikke gi opp! Det er mange muligheter!

Skrevet

Det er hardt å være ruger merker jeg, huff, hvor tidlig kan man egentlig teste seg ,noen som vet?

Er 1uke igjen før jeg vet..

Lykke til alle sammen:)

Skrevet

Åå! Gratulerer! Så fantastisk! Hurra!!!

Klem fra Fru Frukt (har fått bekreftet at det i mitt tilfelle kun var en kjemisk graviditet)

Skrevet

Hei Mary og dere andre,

Testet positivt søndag :) Er litt nøkternt avventende siden vi mistet sist, så puster ikke ut ennå men unner oss et forsiktig hurra. Og jobber med motet til å ringe fürst og få svar på hcg. Puh!

Stå på alle sammen!

Skrevet

Gratulerer igjen!!!! Nå sitter den :-))

Klem

Skrevet

Tusen takk. Har ikke helt gått opp for meg enda. Blodprøvene var fine, men det er liksom for godt til å være sant at det bare var et fryseforsøk som skulle til. Så selvom jeg juble litt inni meg så kjenner jeg at jeg ikke kommer til å puste ut før etter UL i uke 9.

Gratulerer så mye til deg Cathy*. Første milepel. Håper Bp var bra. Lykke til alle dere andre rugere.

klem

Skrevet

Gratulerer Mary :):):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...