LykkeligSomMamma Skrevet 9. mars 2011 #1 Skrevet 9. mars 2011 Hadde vært hyggelig med flere som skal teste Skal teste 20. mars.
frøya2006 Skrevet 9. mars 2011 #2 Skrevet 9. mars 2011 eg skal testes 16 mars eg :-) gleder meg som en unge :-) krysser fingrene for dere :-) Lykke til :-)
fru frukt Skrevet 9. mars 2011 #3 Skrevet 9. mars 2011 Hei! Jeg skal teste 15.mars. Kjenner jeg begynner å bli litt stresset... Dette er 3.ICSI-forsøk. Denne gangen ble det satt inn 3(!) embryo på dag 3 etter uthenting. To visstnok "helt perfekte" (8-1-1) og ett litt tregt, men ellers bra (5-2-1). De andre gangene ble det satt inn to embryo (ingen på frys). Vi har tidligere vært gjennom 3 inseminasjonsforsøk.... og veien kjennes lang. Ventetiden frem til test-dag er tøff. Jeg har vanskelig for å tenke på noe annet enn det som evt skjer/ikke skjer inni meg akkurat nå. Vil helst bare sove fem til blodprøven skal tas, og slippe å kjenne etter murringer og menstruasjonssmerter...Denne gangen har jeg bestemt meg for ikke å lese noe på nettet om graviditetstegn (tror jeg kan alt om det fra før uansett...haha) Hvordan takler dere ventetiden? Lykke til, jenter!
fru frukt Skrevet 9. mars 2011 #4 Skrevet 9. mars 2011 Hei! Jeg skal teste 15.mars. Kjenner jeg begynner å bli litt stresset... Dette er 3.ICSI-forsøk. Denne gangen ble det satt inn 3(!) embryo på dag 3 etter uthenting. To visstnok "helt perfekte" (8-1-1) og ett litt tregt, men ellers bra (5-2-1). De andre gangene ble det satt inn to embryo (ingen på frys). Vi har tidligere vært gjennom 3 inseminasjonsforsøk.... og veien kjennes lang. Ventetiden frem til test-dag er tøff. Jeg har vanskelig for å tenke på noe annet enn det som skjer/ikke skjer inni meg akkurat nå. Vil helst bare sove fem til blodprøven skal tas, og slippe å kjenne etter murringer og menstruasjonssmerter...Denne gangen har jeg bestemt meg for ikke å lese noe på nettet om graviditetstegn (tror jeg kan alt om det fra før uansett...haha) Hvordan takler dere ventetiden? Lykke til, jenter!
*mary had a little lamb Skrevet 9. mars 2011 #5 Skrevet 9. mars 2011 Jeg skal teste 19. mars. Veldig spent. Ble gravid for 3,5 år siden etter IVF, da hadde jeg ingen symptomer - så har bestemt meg for å ikke jakte på de denne gangen. Lykke til jenter - håper dette er VÅR mnd :-)
MK73 Skrevet 9. mars 2011 #6 Skrevet 9. mars 2011 Jeg blander meg litt her, og ønsker dere lykke til! Cathy, hvordan går det med dere?
Håpefull38 Skrevet 9. mars 2011 #7 Skrevet 9. mars 2011 Jeg skal teste den 12.mars. Ruger på 3 egg og er på dag 14. Må vente 3 dager ekstra siden jeg har tatt HCG-støtte. 5.IVF.
Håpefull38 Skrevet 9. mars 2011 #8 Skrevet 9. mars 2011 Jeg skal teste den 12.mars. Ruger på 3 egg og er på dag 14. Må vente 3 dager ekstra siden jeg har tatt HCG-støtte. 5.IVF.
frøya2006 Skrevet 9. mars 2011 #9 Skrevet 9. mars 2011 må bare blande meg litt inn her, trudde ikke at de hadde lov til og sette inn 3 egg eg, men det er jo kjempe at de kan det da :-) men ka er den HCG-støtten?? men det er vel sikkert for at me har kunn hatt 2 egg som me har kunnet sette inn
kosejent1 Skrevet 10. mars 2011 #10 Skrevet 10. mars 2011 Jeg ruger på to egg og skal teste 14. mars, hvis ikke mensen har kommet før det! Fryseforsøk i naturlig syklus denne gangen så jeg går ikke på noen medisiner i det hele tatt. Veldig deilig, men er litt skeptisk til at kroppen min klarer dette på egenhånd... Lykke til alle sammen!
LykkeligSomMamma Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #11 Skrevet 10. mars 2011 Så godt at vi er flere :) MK73, hyggelig at du spør. Går bra så langt, småblødd litt og det er lenge før mensen så håper det er festeblødning men vi får se. Lange dager puh! Enn med deg og blødninger og knøttet?
fru frukt Skrevet 13. mars 2011 #12 Skrevet 13. mars 2011 Håper det går bra med dere alle sammen. Jeg begynte dessvere å spotte og småblø i går, og gitt mine tidligere erfaringer, regner jeg med at løpet er kjørt. Skal selvfølgelig ta blodprøven likevel (siden det er eneste svar som er 100%) men har ikke mye håp. Lykke til alle sammen!
LykkeligSomMamma Skrevet 13. mars 2011 Forfatter #13 Skrevet 13. mars 2011 Hei dere, Hvordan går det med rugingen? Jeg holder på å bli tussete. Enda en uke igjen til test sukk. fru Frukt, så kjedelig! Hvilken dato er det som er testdag for din del?
Mumrikken :) Skrevet 13. mars 2011 #14 Skrevet 13. mars 2011 Heier på deg Cathy Tror Penny har klart det igjen!! Klem
Håpefull38 Skrevet 14. mars 2011 #15 Skrevet 14. mars 2011 Frøya2006: Jeg holder tar ivf i København. Når man nærmer seg 40 og har hatt mange negative forsøk setter de inn 3 egg hvis man ønsker det. Det var legen som anbefalte at jeg skulle gjøre det. HCG-støtte er det samme som eggløsningssprøyta. Har tatt en liten dose pregnyl 3 ganger etter innsett. Har fått blødninger tidlig etter innsett før, så dette skal holde mensen unna noen dager ekstra. HCG er det hormonet du måler for å se om du er gravid. Det skal prøve å lure kroppen til å tro den er gravid, men det gikk ikke hos meg denne gangen. Ingen av de 3 eggene har festet seg. Begynte ikke å blø før dag 16 nå da.
fru frukt Skrevet 14. mars 2011 #16 Skrevet 14. mars 2011 Hei Cathy, Jeg skal teste i morgen, men vil egentlig helst slippe, for jeg VET det er negativt :-(( Vi har heldigvis 5 på frys, og lar oss ikke knekke! :-) Skjønner godt at du holder på å bli tussete. Det er en underlig periode å gå gjennom. Prøv å holde tankene opptatt, f.eks med en god DVD-serie ;-) Krysser fingre og tær for deg!
MK73 Skrevet 14. mars 2011 #17 Skrevet 14. mars 2011 Cathy, hvor gamle er eggene dine nå, da? Dvs, hvor lenge etter donors EL skal du teste?
Rose69 Skrevet 14. mars 2011 #18 Skrevet 14. mars 2011 Stikker nesetippen innom for å ønske min "ED-søster" MASSE lykke til! Ufattelig spennende dager --- I remember... Klem!
LykkeligSomMamma Skrevet 16. mars 2011 Forfatter #19 Skrevet 16. mars 2011 Takk for det Rose:) Håper det er vår tur snart. Mk73, jeg hadde blasto innsetting 3 mars så kunne testet nå, men venter til etter jobbturen jeg er på. Teller ned til søndag...puh!
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 16. mars 2011 #21 Skrevet 16. mars 2011 Hei Cathy! Ønsker lykke til og takk for sist!!! Håper det går bra for dere nå!!! Klem klem...
LykkeligSomMamma Skrevet 17. mars 2011 Forfatter #22 Skrevet 17. mars 2011 Gratulerer fru Frukt!! Hurra Håper å komme etter om noen dager Nurket: lenge siden sist, hvordan går det med dere?
fru frukt Skrevet 17. mars 2011 #23 Skrevet 17. mars 2011 Takk! Jeg er selvfølgelig ubeskrivelig glad, men dessverre litt bekymret også. Har litt spotting/småblødninger, og det har jeg hatt siden lørdag. Trolig bare en hormonell blødning, men skulle gjerne vært den foruten. I morgen skal jeg ta ny blodprøve, og da gjelder det at hcg-nivået har doblet siden sist. Gledegruer meg til den ;-) Sender deg masse gode vibber! Søndag virker nok uendelig langt borte, men plutselig er den her :-)
Heeii123 Skrevet 17. mars 2011 #24 Skrevet 17. mars 2011 Jeg skal teste meg 29 eller 30 mars:) gleder meg sånn,kan ikke tro annet enn at dett skal gå bra. lykke til alle sammen, måtte dere alle få positiv test:)
*mary had a little lamb Skrevet 17. mars 2011 #25 Skrevet 17. mars 2011 Åååååå gratulerer så mye fru frukt. Så fantastisk. Krysser fingre for at det bare er en hormonell blødning. Du gir meg håp! Jeg spottet litt på rugedag 5 og 6, og har selv tenkt at nå er det over for denne gang. Har hatt så utrolig mange symptomer denne gangen, og det kan vel ikke love godt. Hadde ingen da jeg ble gravid etter IVF for 3 1/2 år siden Men da er det kanskje håp allikevel. Skal teste lørdag, rugedag 12, blir hjemmetest da laben er stengt så jeg må vente med blodprøve HELT til mandag. Spennende dette Cathy* om et par dager vet vi det begge to :-) Fortsatt lykke til alle rugere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå