Gå til innhold

noen som gir både MM, MME og fast føde??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gjør du det i såfall??

Snuppa mi er litt sinna på puppen og vanskelig å få i mat.. eller dvs hun har vært sinna på puppen, nå ser det ut til at hun har blitt glad i den igjen. Men det virker som om - etter en lang periode med mye ammetull, pluss en helg med omgangssyke - at jeg ikke har nok melk til henne..

Hun får grøt til kvelds, og det funker greit Da får hun pupp først, så mye hun vil ha.. og så grøt! I tilleg gir jeg henne litt vann å drikke!

Og så har jeg såvidt begynt med grøt på formiddagen - etter råd fra HS, siden snuppa var litt vanskelig å få i mat en periode!

Ammer en gang om natten (ca 4) og rett før vi står opp ca 7!

Hun får altså mat:

kl 7

ca 9.30

ca 12 (grøt)

ca 15

ca 18 (grøt)

ca 4

De måltidene hun ikke får grøt.. er det best å gi enten MM eller MME, eller bør jeg fortsette å gi henne MM og så tilby MME hvis hun fortsatt virker sulten?

Jeg synes bare det blir veldig mye styr hvert eneste måltid..

Hva gjør dere andre??

Jenta mi er 5 måneder forresten..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snuppa mi er 6 1/2 mnd og jeg har begynt å gi henne litt mme. Hun får alltid mm først, fast føde og tilbys mme til slutt. Da ser det ut til at hun regulerer det veldig fint selv. Noen ganger drikker hun 30 ml og andre ganger 120 ml. Får hun grøt drikker hun ikke så mye men etter middag og lunsj (får litt brødskive) så drikker hun mer. Jeg syns det fungerer greit og hun virker mye mer fornøyd etter litt mme enn når hun kun fikk mm av meg. Syns ikke det er så veldig mye styr egentlig. Setter flaska med vann i kaldt vann mens hun spiser fast føde så er den klar til hun er ferdig med å spise.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...