Gjest Skrevet 9. mars 2011 #1 Skrevet 9. mars 2011 Lillegutt har fått trøske, så jeg stakk innom helsestasjonen i går for å høre hva jeg skulle gjøre. Fikk beskjed fra helsesøster om å smøre på blå farris med en q-tips. Men jeg glemte jo helt å spørre hvor ofte? Og skal jeg gjøre det før eller etter måltid?
<3 duracellkanin <3 Skrevet 9. mars 2011 #2 Skrevet 9. mars 2011 hehe. jeg var også på min helsestasjon pga det samme i forigår jeg fikk beskjed om å kjøpe Hydrogenperoksid 3% på apoteket og bruke q-tips 3-4 ganger om dagen men hun nevnte også farrisen. men kunne ikke garantere om det funka like bra.. i tillegg ba hun meg kjøpe canesten og smøre på brystvortene 2-3 ganer per dag.. (etter amming) når han da tar puppen igjen så er det meste borte men han får alikevel litt i munnen som hjelper regner med at farrisen også er bare noen ganger om dagen.. kan nok være en fordel å gjøre det før måltid tenker jeg da.. for da slipper de å få noen ettersmak her er det allerede nesten borte. men jeg brukte den hydrogenperoksiden da det virket i allefall veldig bra!!! Lykke til!!!
Gjest Skrevet 9. mars 2011 #3 Skrevet 9. mars 2011 Jeg tok å surra en sånn gassklut rundt fingeren og dyppa i farris jeg, det funka bedre enn q-tips Han sutta faktisk på kluten akkurat som at det var godt Jeg ammer ikke, så meg selv trenger jeg ikke noe behandling til. Skulle prøve dette først og hvis ikke det hjalp skulle jeg komme tilbake å få en resept av legen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå