Gå til innhold

Tidligere exu og brun blødning

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde for et år siden et svangerskap utenfor livmoren som var ganske spesielt side ingen fant ut av hvor fosteret satt. men det gikk til slutt over av seg selv. Har vært på kontroller siden og hatt noen cyster på eggstokkene.

Siste kontroll jeg var på sa legen at den tingen de så var nok bare en cycte som nylig hadde sprukket, men at jeg skulle komme tilbake 3 mnd senere for en kontroll. Denne kontrollen skulle vært i januar, og jeg gikk ikke, fikk ny 19 feb.. jeg gikk ikke.. og skulle dratt i dag.. jeg glemte det, og gikk ikke.. (ja,jeg vet jeg er dum)

Men, da jeg skulle ha mens nå sist, varte det bare 2 dager, så syns det var veldig rart.. 2 uker etter det igjen, fikk jeg mens som var mer normal, men varte fortsatt litt kortere enn vanlig.. i går, som er ca 9 dager etter sist "mens" oppdaget jeg bittelitt brunt blod da jeg tørket meg, og nå når jeg sjekka for litt siden var det en god del mer.. Det blør helt brunt, nesten gråaktig/svart. Har litt småmensensmerter hele tiden.

Er det en sjans for at jeg er gravid utafor livmora på nytt? Tar jevnlig graviditetstester fordi jeg fatter jo ikke hva som foregår, men alle er negative..

Jeg er småredd nå. Er det noen som har opplevd det samme?

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...