Mai11Mamma Skrevet 9. mars 2011 #1 Skrevet 9. mars 2011 Har ikke fått et eneste ett enda. Er det for tidlig å juble enda? Er det mange som har klart seg gjennom hele svangerskapet uten å få?
<harmoni> Skrevet 9. mars 2011 #2 Skrevet 9. mars 2011 ingen strekkmerker her uke 40+1 i dag det er jo hormonene i kroppen som bestemmer om du får det eller ikke..
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 9. mars 2011 #3 Skrevet 9. mars 2011 Fikk på slutten forrige svangerskap men kom noe før denne gangen. Slutten av 2.trimester tenker jeg..
Popelko Skrevet 9. mars 2011 #4 Skrevet 9. mars 2011 Sist fikk jeg i uke 38\39, ikke fåt noen enda, men kommer vel er 32 uker nå..
turnerImagen har kommet ut:) Skrevet 9. mars 2011 #5 Skrevet 9. mars 2011 Har ikke fått noen ennå jeg heller, er 41+2, så nå tør jeg håpe at det ikke blir noen heller;)
theamortil3 Skrevet 9. mars 2011 #6 Skrevet 9. mars 2011 Fikk i uke 18 med første. Med andre fikk jeg ikke noen og når er jeg i uke 38 og tør å påstå at jeg ikke kommer til å få noen nå heller.
Mai11Mamma Skrevet 9. mars 2011 Forfatter #7 Skrevet 9. mars 2011 Da får jeg bare smøre så spenolen spruter og håpe at de fortsetter å holde seg unna... hehe...
LykkeligmedBabY Skrevet 9. mars 2011 #8 Skrevet 9. mars 2011 uke 34 her, og det klør og ser de små blå stripene komme over hoftene og litt på magen. Er 2.gangs jeg da, så det er de gamle som kommer opp igjen :S CRAP!
ina86 Skrevet 9. mars 2011 #9 Skrevet 9. mars 2011 Akkurat det har jeg lurt på også! Er 32+1 i dag og fortsatt ingen strekkmerker på magen. Fikk tidlig noen på brystene, da de este ut 2 str på bare noen uker. Men ingen tegn til merker på magen. Håper, håper håper at de holder seg unna. Men kommer de så får det bare skje:-) Er vel bare en del av den flotte "pakken" :-) Smører med kremer og olje og lever i god tro på at det hjelper:-p
Lille- MO Skrevet 9. mars 2011 #10 Skrevet 9. mars 2011 jeg har ikke smurt meg med noe som helst og var bitteliten før jeg ble gravid. er nå 38 + 2 og enorm og har bare fått to bittesmå merker (på ca 2 cm) på ene hofta
superhygge Skrevet 9. mars 2011 #11 Skrevet 9. mars 2011 Jeg fikk ingen første gang, men denne gangen (er nå 33+3) er jeg ikke sikker. Synes det er vanskelig å se jeg da. Er så vanvittig med blodårer pluss at jeg får jo ikke inspisert ordentlig på magens underkant....smører og smører og krysser fingrene:) Det ligger VELDIG til familien, og har hørt at det går i arv...mamma er full av både strekkmerker og åreknuter, så jeg holder pusten:)
mayzprit86 jente 08 og gutt 11 Skrevet 9. mars 2011 #12 Skrevet 9. mars 2011 med første kom di ganske fort, hele magen ser ut som et veikart:-P hehe heldigvis ikkje komt nogen nye enda i detta svangerskapet, er 34 fullgåtte uker i morgen:-)
Løvinna82 Skrevet 9. mars 2011 #13 Skrevet 9. mars 2011 hos meg kom de den siste mnd forrige svangerskap, men da synes jeg ikke det så ut som så mange eller så store. Etter fødselen derimot var de mye større og dekket større område. tenker at kanskje det kom litt ekstra under fødselen/riene, eventuellt så var magen så strekt at man ikke så det ordentlig før magen trakk seg sammen igjen.har hørt om flere som har trodd at de ikke hadde strekkmerker, så finner de plutselig noen alikevel når fødsel er gjennomgått....kjipt.
JenteOgGutterMamma! Skrevet 9. mars 2011 #14 Skrevet 9. mars 2011 Jeg er i uke 34 med nr. 6 og har ikke fått et eneste strekkmerke i noen av mine svangerskap, heller ikke i dette! :-) Så du trenger ikke få strekkmerker!
Fornøyd_3barnsmamma ;) Skrevet 9. mars 2011 #15 Skrevet 9. mars 2011 Fikk trekkmerker i helt i slutten av første svangerskap. uke 39-40 Trodde virkelig jeg skulle slippe unna, men det gjorde jeg ikke. Har ikke fått noen flere i de senere svangerskap.
Bifrost 2 barn<3 Skrevet 9. mars 2011 #16 Skrevet 9. mars 2011 Jeg fikk strekkmerker i uke 41 sist! Skikkelig kjedelig, da jeg var såååå lei av å vente, og fikk det tillegg;) men tror det hadde med hormoner å gjøre, for ble ikke spesielt større da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå