BareMeg73 Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #26 Skrevet 10. mars 2011 Takk for lykke til hilsen og takk for positiv tilbakemelding :-) Jeg har jo spurt etter deres mening og jeg forventet mest negative meninger da, så jeg er takknemlig for alle tilbakemeldinger altså :-) Ja det er AC i leiligheten. Vi har samme leilighet som vi alltid har hatt (tidlig ute så da kaprer vi den beste hver gang!) og den er ikke varm, har ikke trengt å ha på AC engang. Den ligger veldig fint til å sola står ikke og steker rett inn. Hvis alt går bra med fødselen og babyen er frisk og rask regner jeg nok med at vi reiser.
Sussapia Skrevet 10. mars 2011 #27 Skrevet 10. mars 2011 Gjør det dere syns er best! Personlig ville jeg ikke gjort det ,men det er min mening ikke sant. Varmen , stress for deg ..Men dette finner du ut av , det er jo ikke noe i veien å reise , også må dere bare holde dere inne , eller gjøre ting som ikke inneholder altfor mye varme
BareMeg73 Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #28 Skrevet 10. mars 2011 F.eks ha vogna stående i skygge under et palmetre eller en parasol. Kan man brukte tampong under renselse? Og er det sånn at det blør som under menstruasjonen? Tror dere jeg blør sånn masse en mnd etter fødsel? Hadde KS sist så jeg vet ikke noe om dette....
Linda_T *nov-09* *des-10* Skrevet 10. mars 2011 #29 Skrevet 10. mars 2011 Jeg ville absolutt ikke gjort det. Vi reiste til sør spania i fjor juli, da sønnen vår var ca 7 mnd. Det var ett himla mareritt! Vi kunne ikke sitte i skyggen med han fordi det ble for varmt, vi kunne rett og slett ikke gjøre stort annet enn å sitte inne i leiligheten med aircon på full mugge. Det var veldig slitsomt, og ingen kos. MEN dette er min personlig mening, og jeg synes ikke du skal spise rådene våre rått. Du må gå etter din egen magefølelse, men mitt tips til deg; tent med å bestemme deg etter magefølelsen til babyen har kommet. Man vet dessverre ikke på forhånd hva man venter seg. I mitt tilfelle fikk jeg verdens snilleste og roligste baby først, nr to derimot fikk kiss-syndrom (noe som virkelig hadde kræsjet med en reise en mnd etter fødsel). Jeg mener absolutt IKKE å skremme eller ødelegge planene deres, men håper bare du forbereder deg på at det Kan være ting som dukker opp ;-) Selve det å reise med barn så tidlig er ikke noe problem, er mer varmen som stresset meg. OG det skal sier at jeg var 4 mnd gravid samtidig, kanskje jeg tålte mindre enn normalt ;-)
BareMeg73 Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #30 Skrevet 11. mars 2011 Ja jeg har tenkt det at vi må vente til babyen er ute før vi bestemmer oss helt. Det kan jo være ting som vi ikke vet nå men da som kanskje gjør at vi ikke kan reise.
Hanna30 Skrevet 11. mars 2011 #31 Skrevet 11. mars 2011 Det kommer helt an på babyen. Med min ville det ikke gått, fordri han var veldig urolig og hadde kolikk. Og jeg fikk ikke til amminga, og var totalt utslitt på den tida. Men om du har energi til det og babyen er rolig, så går det sikkert helt fint! .) Jeg har reist mye med min etter han var tre måneder. Og litt (innenlands) da han var yngre. Men neste gang skal jeg ikke planlegge noe før etter tre måneder. Det ødela litt for meg at vi hadde så mange planer. Skulle likosm greie alt selv om jeg hadde fått baby, men det var ikke helt så enkelt som jeg hadde planlagt de første månedene. Men om det ikke skulle gå, så har du sikkert avbestillingsforsikring? Jeg ville iallefall ha ordnet med det, så slipper du å tenke på utgiftene om du ikke orker å dra iallefall. Håper alt går fint og at dere kommer dere ivei!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå