Popelko Skrevet 9. mars 2011 #1 Skrevet 9. mars 2011 Vi er ikke i nærheten engang. Hadde det kun vært opp til meg, så hadde det jo vært greit da, mendet er det ikke Vi blir liksom ikke helt enige, ikke at samboeren har noen forslag heller. Jeg har hvert fall utrolig lyst til at jenta vår skal hete Melina, og jeg håååper han går med på det etterhvert, har så vondt av det navnet. Hva skal deres hete\hva vil dere at de skal hete ?
Håpefull77 Skrevet 9. mars 2011 #2 Skrevet 9. mars 2011 Mannen har valgt navn her i huset ettersom mitt navneforslag ble "ødelagt" av kusinen til den lille i magen. Hun kom i februar og heter Anna, jeg ville at hun i magen min skulle hete Hanna. Det ble litt for like navn synes jeg. Men det er jo ikke sikkert det blir det som er bestemt. Når folk spør, så sier vi at vi tror hun skal hete...
mammatil4ioktober :) Skrevet 9. mars 2011 #3 Skrevet 9. mars 2011 Karianne hvis jente, og Adrian om gut Veit ikkje kjønnet enno Termin 17 april
mamma_i_mai ♥fødeklar♥ Skrevet 9. mars 2011 #4 Skrevet 9. mars 2011 Vi har ikke bestemt enda, men står mellom Leah eller Milla.... tror ikke vi bestemmer oss før hun kommer ut:) Kansje det blir noe helt annet enn vi har planlagt:)
Jea_Lykkelig26 Skrevet 9. mars 2011 #5 Skrevet 9. mars 2011 Vi har endelig kommet frem til at jenta vår skal hete Jessica <3
lillespiren2:) Skrevet 9. mars 2011 #7 Skrevet 9. mars 2011 Hei! jeg har bestemt meg.. hehe.. Nora blir det hvis jeg får bestemme.. Har en Olivergutt fra før, og synes navnene passer godt sammen.. men hvem vet Oliver skulle egentlig hete Jonas før han kom ut og så dagens lys.. men jonas ble helt feil faktisk.. så man kan jo forandre mening etter at man har fått lillenurke.
♥lykkelig♥ Skrevet 9. mars 2011 #9 Skrevet 9. mars 2011 Jeg ville ha Olivia, men det ville ikke samboer`n.. så i går kom vi frem til Emma <3 Jg vil eegentlig ha Gina.. men får se når hun kommer ut, hva hun passer til Jeg har noe rart for meg at jeg ikke vil ha et navn som jeg kjenner noen som har
H1976 Skrevet 9. mars 2011 #10 Skrevet 9. mars 2011 Her er det vel mer eller mindre bestemt at lillemor skal hete Hilma Marie - oppkalt etter sine tippoldemor og oldermor. Vi synes det passer godt til storesøster som heter Olaug Elisabeth:)
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 9. mars 2011 #11 Skrevet 9. mars 2011 Vi står mellom Teodor, Jesper og Philip.. Så får vi se hva han passer best til når han kommer ut!
skiberta Skrevet 9. mars 2011 #12 Skrevet 9. mars 2011 Her blir det Sverre, samboer som har bestemt og jeg har blitt vant med tanken. Er etter hans bestefar
mammaTkajaÅthea Skrevet 9. mars 2011 #13 Skrevet 9. mars 2011 Det blir Noah eller Milla.... Vet ikke hva det blir enda....
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 9. mars 2011 #14 Skrevet 9. mars 2011 Vi har nesten bestemt oss, sambo som står for navnevalget denne gang da:) Hun skal sannsnligvis hete Alva. Men ingen vet om det enda, for vi vil se ungen før vi bestemmer oss HELT:)
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 9. mars 2011 #15 Skrevet 9. mars 2011 Mange flotte navn dere har her ) Vi har omsider blitt "enige" om et navn, ihvertfall har vi et navn vi begge liker! Har vært supervanskelig denne gangen... Jeg likte Lotta så godt, og Matheo hvis det skulle komme gutt. Sambo likte ingen av disse, og jeg likte ingen av hans forslag. Men plutselig en dag sier han "Mina", helt ut av det blå. Og DER hadde vi navnet til lillesøster <3 Leah og Mina, det passer bra sammen syns vi Men vi har ikke annonsert det som sikkert navn, vi må se vesla først. Med Leah så hadde vi 3 navn før fødselen, og hun var helt klart Leah, passet ikke til de to andre. Så kommer det ikke ut en Mina nå, så har vi et problem ) Da bør hun rope sitt eget navn selv
Tenker på nr 4 Skrevet 9. mars 2011 #16 Skrevet 9. mars 2011 Her kommer det en liten Oliver <3 Hadde det blitt jente skulle ho hete Penille:) Har en Steffen og Stina fra før:)
Malinemor Skrevet 9. mars 2011 #17 Skrevet 9. mars 2011 Så artig Vi har en liten Leah, og lille i magen skal hete Milla ♥
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 10. mars 2011 #19 Skrevet 10. mars 2011 Her tror jeg nok vi er ganske enige om Sofie
-Lykkelig-med junispirer Skrevet 10. mars 2011 #20 Skrevet 10. mars 2011 Her kommer det en Anders og ei Astrid:) Ikke offentliggjort ennå da.
Loddengaard Skrevet 10. mars 2011 #21 Skrevet 10. mars 2011 Har en Erik fra før... Vi klarer ikke å lande på et navn til lillebror. Har mange alternativer; Martin, Lars, Stian, Håkon, Halvor, Nils... Godt det ennå er 4 uker igjen.
maibaby i magen Skrevet 10. mars 2011 #22 Skrevet 10. mars 2011 Mille Sofie blir storesøster til Eline i starten av mai :-) Vi var vel egentlig enige om det nesten før jeg ble gravid. Hadde et annet alternativ i noen uker, som vi la fra oss like etter UL.
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 10. mars 2011 #23 Skrevet 10. mars 2011 Jeg får velge navn siden samboer syns jeg har måtte "ofret" masse mtp familien hans, så da blir det Sophia om hun passer det når hun er født:)
ønsker2 Skrevet 10. mars 2011 #24 Skrevet 10. mars 2011 Vi vet ikke kjønn, termin 1 april. Men hvis gutt: Mathias Andrè Hvis jente: Emma Sofie Ingen er helt fastsatt ennå, men mest sannsynlig så blir det et av disse =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå