Gå til innhold

Søskenbrett VS strolli rider. pls se hit

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har brukt en slik i halvannet år, eller så. Har ikke prøvd brett, men kan tenke meg at det kan være greit å ha begge deler, faktisk...;-)

Vi tok i bruk vår da jenta vår var nesten tre år, og hun har likt den svært godt. Veldig fint å kunne sitte, i stedet for å stå, og hun har fått mange misunnelige blikk i barnehagen over "sykkelen" sin.

Bakdelene er at den er litt vinglete når man skal over fortauskanter og lignende, så man må ta det litt rolig. Den er heller ikke så praktisk om man tar bussen mye - tar litt plass, og er litt styrete når du skal ha vogna inn i bussen (om det er busser med trapp). Og så er det viktig å veksle på hvilken side man har sykkelen på - dette oppdaget vi litt seint, og har nå en litt skeiv vogn (ikke mye, men jeg ser det).

Vet ikke om du tok skrekken? Vi er alt i alt fornøyd med sykkelen, men av og til hadde det vært greit med et litt mindre brett.

Skrevet

tar aldri buss osv så det er greit nok , men ja den ser ganske så vinglete ut. og jeg tenkte kanskje hun ble for "liten" i str for å bruke den.

kan jo selvfølgelig ta den ut av pakka og teste, men spør her først, så jeg evt kan bytte den. ser for meg at et ståbrett er lettere sånn sett, men huff, hun blir jo sliten osv hun også. hehe...

takk for svar :)

Har forresten vogna deres blitt skjev?? så teit :(

Skrevet

Man kan justere på fotstøtten og/eller håndtaket, såvidt jeg husker, så hun klarer nok fint å sitte på den. Men den passer nok ikke til turer særlig ulendt terreng, nei...;-)

Skjev vogn, ja - utrolig irriterende. Men mulig jenta var over vektgrensa på slutten av tida - hun er stor for alderen.

Kanskje du kan høre om du kan få testet den i butikken (om den ikke er kjøpt på nett)?

Lykke til!

Skrevet

de hadde ikke en utstilling i butikken, for det var varer som skulle ut. hmm får kanskje tenke et par dager på det da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...