Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.

jeg har som tidligere skrevet, vært på symptom jakt..

men slipper å jakte mere nå..

var som det ble kastet over meg i løpet av gårdagen..

kvalm

ømme pupper

oppblåst

kløe

våkner sååå altfor tidlig... ( det har jeg gjordt dem siste 4-5 dagene)

halsbrann..

jeg har testet.. fått svakt posetive tester.. men tørr ikke tro på det..

for jeg har å fått det svaret tidligere også...

skal ta en CB digital mot helgen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser virkelig ut som om du er ferdig med prøvingen for denne gang!! :-)

Krysser fingrene for spiren din! Er litt nysgjerrig, har dere forsøkt lenge?

Det er gå godt å høre slike nyheter, håper det ikke er så lenge til vi andre følger etter! :)

Skrevet

Grattis :) Du er garantert gravid :)

Akkurat samme syptomene som jeg hadde med begge mine, og de kom også kasta på meg. Helt snedig det der hvor fort det kan komme.... Hadde halsbrann gjennom hele svangerskapet med begge to, på hun første tok jeg ingen ting for det , men med hun andre var jeg bare nødt til å knaske syredempende tabletter :)

Masse lykke til i svangerskapet :)

klems

Skrevet

vi har vel egentlig ikke prøvd så veldig lenge..

tok ut spiralen på sensommeren.. prøvde vel egentlig ikke da, vi var bare ikke forsiktige.. ble gravid, og hadde en SA på desember..

men etter den tid har vi prøvd... så det kan vel regnes som 3 måneder ..

men jeg tørr som sagt ikke tro på resultatet enda..

Skrevet

Åh ! Gratulerer! :D hvor lenge prøvde du før det klaffet? jeg har vært prøver i 9 måneder nå, men ingen spire enda :( ikke en eneste positiv test en gang.. å nå blør jeg litt i tillegg , enda det er 4 dager til ikm :S begynte å blø på dag 20 i syklusen min... rart..

du må si ifra hva den digitale testen sier til helgen ! :D krysser fingrene for at du er gravid!! du må kose deg med den voksende magen :)

Skrevet

vi har vel egentlig ikke prøvd så veldig lenge..

tok ut spiralen på sensommeren.. prøvde vel egentlig ikke da, vi var bare ikke forsiktige.. ble gravid, og hadde en SA på desember..

men etter den tid har vi prøvd... så det kan vel regnes som 3 måneder ..

kan ikke blødningen være festeblødning da?

rart om mensen kommer for tidlig.. hvis du har stabil syklus..

Skrevet

Okei da begynte vi prøvingen omtrent samtidig :) jeg begynte juni 2010. men har vært mye plaget med uteblitt menstruasjon etter p-pille slutt. men nå har den vært regelmessig siden januar. blødningen kan være festeblødning, men av og til blør jeg en del så derfor blir jeg usikker :/ f.eks i går dusjet jeg på kvelden og har ikke blødd noe siden da, vanligvis når jeg har mensen så blør jeg i ett... og gjerne en hel uke.. har bare blødd siden søndag.

Skrevet

hmm.. rar blødning med andre ord..

håper du snart får klaff...

har du barn fra før eller?

Skrevet

Ja det er en kjemperar blødning. og i går begynte det å stikke i livmor området.. håper det har klaffet denne runden.. er så lei av å prøve å prøve uten at det skjer noe.. Jeg har ingen barn fra før. har du?

Skrevet

ja, jeg har 3 fra før, pluss at mannen min har 1 .

Skrevet

så heldig du er ! hvor lang tid brukte du før det klaffet med 1??

Skrevet

første gang klaffet det med en gang.. på 1 forsøk. men det endte i en SA, uke 10. men når vi da prøvde igjen (etter 3 mnd, pga at mannen min var borte på jobb), ble det å på 1. forsøk.

nr 2 var ikke planlagt, ble gravid på p-piller.

nr 3 var på et vis planlagt, men husker ikke om det var 2 eller 3 mnd det tok.( skulle vært tvilling, mistet den ene i uke 7) 6 år siden siste fødsel.

så jeg ble lett gravid. :-)

Skrevet

da blir du sikkert lett gravid nå og :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...