Gå til innhold

Gravid igjen!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid igjen :) jeg gleder meg og håper jeg kommer så langt som og få ungen denne gangen sist jeg var gravid for ett halvtårsiden spontan aborta jeg :( er liv redd for at det samme skal skje igjen. er i følge termin kalkulatron 6-7 uker på vei clearblue testen sier uke 2-3 men den testen sier vel hvor langt fostre er på vei?? litt usikker der ? vet dere? men værtfall er jeg ca like langt på vei som jg var da jeg spontan aborta sist. vet ikke hva som forutsaka aborten sist og det er det som gjør det litt skummelt. om det var noe jeg gjore som sex ? eller det bare var noe feil med utviklig av fostre .

noen som har vært igjenomm det samme?

• 6 måneder senere...

Fortsetter under...

Har vært igjennom 5 SA, men endelig sitter den, og er nå 23+6 :D

Hvis du mister, så kan jeg garantere deg at det IKKE er din feil.

Det er somregel kroppens egen måte å ordne opp i. Hvis f.eks det er noe feil med utviklingen hos spiren, eller at det rett og slett ikke er levedyktig.

Sex er apsolutt ikke en grunn til at du tidligere hadde en SA.

Hva som forårsaker en SA er derfor ganske umulig å si når det skjer så tidlig.

Så er det bare å følge terminkalkulatoren hvis du hadde regelmessig mens før du ble gravid. Da ligger som regel fosteret 2 uker etter. Endelig termindato får du på ordinær ul.

Masse lykke til med spiren i magen. Og er du veldig bekymra, så kan du høre med legen din om å få en tidlig ul siden du har mistet tidligere. Jeg fikk ul i uke 8 sist gang, og jeg må si at det beroliget meg veldig å få se det lille hjerte slå <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...