Gå til innhold

vognpose.. noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bør jeg ha to forskjellige vognposer? en til høst/vår, og en til vinter?

Jeg har termin i september, og tenker at jeg trenger en skikkelig god og varm pose gjennom vinteren... noe tips? (voksipose, dunpose)

Bør jeg bruke så varmt allerede fra september av? (termin slutten av sept.) eller bør jeg ha en pose som ikke er fullt så varm da..? eller holder det evt. med en vanlig dyne?

Sorry hvis det er ett skikkelig teit spm, men jeg er helt grønn!

Skrevet

Jeg hadde vår/høst poser og skikkelig vinterpose.

Synes det var veldig deilig å ha, slapp det dynestyret :-)

Ene vårposen min kunne også åpnes opp helt og benyttes som krabbeteppe.

Skrevet

Hadde du flere vår/høst poser? :) Noen du kan anbefale?=)

Skrevet

min er født i august og vi brukte voksiposen Classic fra september av...brukte det som krabbe/leketeppe også...når sommeren kommer igjen er babyen såpass stor at vognpose blir mindre nødvendig

Skrevet

Jeg har ei novmeberjente, og jeg har en Voksi Classic som vi brukte i fjor vinter og nå denne vinteren. Jeg syns den er helt super :)

Den går det også an å kjøpe sommerdyne til.

Det har ikke vi. Men jeg har en billig pose fra BabyTravel som jeg skal bruke når våren kommer.

Skrevet

Ja, jeg hadde 2 stk. Bytte på etter farge og humør bare, he, he.. dem hadde lik funksjon. Skal selge dem begge hvis du er interessert...

500,- per pose, kosta 1000,- nye.

Skrevet

Jeg har kun brukt vinterpose og heller redusert påkledning inni posen. Feks i september brukte jeg min Odenwalder dunpose og tulla hadde bare langermet body og strømpebukse oppi. Hun var ikke svett og ikke kald. :) Jeg brukte også vanlig dyne på våren men da var tulla 4-5 mnd og ikke så kjempe aktiv. Nå hadde det aldri gått(ett år) hun bare sparker av seg dynen. Alt som ikke kan snøres igjen.

Så jeg ville nok bare hatt èn vinterpose.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...