Gå til innhold

trenger sårt tips. Frøkna sprutgulper hver kveld, og faller aldri til ro før tidligst 2400.( Samme som på småtroll 0-1)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Holder på å bli gal her. Jenta vår er så urolig om kvelden. Hun er sulten, får mat, så gulper hun opp nesten alt. Så er det skriking igjen, så får hun litt mat, men vil ikke ha mer, så skriking igjen 15 min etter. Sånn holder vi på hver kveld. Hender også at hun sprutgulper flere ganger, så skifter sengetøy daglig her. Vi holder på å gå på veggen her av å være så utslitte. I tillegg gir jeg mm på flaske, så går en del flasker kan man si.

Er det flere som har slike babyer, er dette normalt. Til dere som har opplevd dette, varer det lenge?? Kan legge til at hun er snart 4 mnd, men født prematurt, så skulle egentlig bare vært 1 mnd da.

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, høres ut som min gullgutt dette. Han er riktignok eldre, men samma problemet. Har skiftet sengetøy opptil 4ggr på en natt....

Nå har vi fått påvist reflux og har fått syredempende medisiner. Prøver også å la han ligge i litt oppoverbakke om natta og å ikke gi han for mye mat rett før han legger seg. Egentlig var det kun medisinen som hjalp av disse tingene hos oss, men det kan jo gå bedre hos dere. Det skal visstnok være noe som skal bli bedre med alderen.

Lykke til videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...