Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veeel........

Hva synes dere, bare litt nysgjerrig;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mindre pent. Ettersom det ikke er lov å si at et navn er stygt.

Skrevet

Jeg synes det er litt tøft. Kjenner også en voksen Hårek som kler navnet sitt godt (stor og kraftig kar, intellektuell). Jeg kunne nok ikke brukt det selv da, synes kanskje det er litt for hardt...

Skrevet

Ikke pent og veldig hardt synes jeg...

Skrevet

Jeg kjenner ingen med navnet så det første jeg tenker på blir naturligvis tegneserien, som jeg desværre ikke er begeistret for, men selve navnet er det absolutt intet i veien med.

Skrevet

Nei, det navnet likte jeg ikke spesielt godt. Veldig hardt og dessuten tenker jeg på Hårek tegneseriefiguren.....

Skrevet

Visste ikke at det var i bruk som navn! Forbinder det kun med tegneserien og selv om jeg aldri har lest den er sånn han ser ut god nok grunn til å si at jeg ikke unner noen å bli "oppkalt" etter han...

Skrevet

Nei. Minner meg bare om en fjollete viking i tegneserie. Har også hatt en fjording som heter Hårek. Han kledde navnet godt, men det er ingenting for et menneskebarn, synes jeg.

Skrevet

Synes egentlig det er litt tøft, jeg, men litt hardt.

Navnet er i bruk, fremdeles, ja, bl.a. av tidligere stortingspresident Jørgen Hårek Kosmo.

Skrevet

Vet faktisk om to som heter Hårek. Synes navnet er stygt på et menneske!

Skrevet

Grufullt...

Gjest Antarctica
Skrevet

Har kjent en Hårek en gang, som var to år yngre enn meg. Han var veldig vikingaktig nordisk av utseende, med rødblondt hår og litt fregner, og kjempekjekk! Og dessuten en skikkelig atlet av kroppstype, yummy... så jeg tenker ikke på tegneserien i det hele tatt!

Skrevet

Haha - Pahsla, hadde jeg kjent "din" Hårek hadde jeg nok også klart å like navnet :-)

Men jeg synes faktisk navnet uansett er litt styggkult!

Skrevet

Dette synes jeg var kult! Synes det er alt for mange søte navn der ute!!!!

Tøft!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...